Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #26 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har oppdaget at mange menn som er mindre pene (De som er litt utenfor), er som oftest veldig snille, smarte og rett og slett herlige mennesker. Det gjelder sikkert for kvinner også Anonym poster: 8eb14950503b9c1e4a76b6c1263ac7a4
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #27 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har oppdaget at mange menn som er mindre pene (De som er litt utenfor), er som oftest veldig snille, smarte og rett og slett herlige mennesker. Det gjelder sikkert for kvinner også Anonym poster: 8eb14950503b9c1e4a76b6c1263ac7a4 Tror det er veldig tilfeldig. Jeg kjenner vakre, snille, smarte morsomme mennesker, og stygge, kjedelige, dumme og smålige mennesker. Og pene, overfladiske bitcher, og stygge, kloke etc. Stygge mennesker er ikke hyggeligere enn pene, noe mer enn tykke mennesker er morsomme. Anonym poster: fd61332e628d2b6e4ff5cf4d3d30af67
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #28 Skrevet 2. juni 2013 Jeg har vært sammen med noen som kan sies å være over min liga. Og de forguder meg. Grunnen til det er først og fremst at jeg utfordrer dem intellektuelt på en måte de aldri har opplevd før. Det blir nesten som å møte en sjelevenn. Det er vel heller ingen ulempe at alle kommenterer at jeg er mer trygg på meg selv og frigjort i senga enn noen de har vært sammen med tidligere... Anonym poster: e33f44abbd1cb48b49c426dd45277f0d
Gjest meg&mini Skrevet 2. juni 2013 #29 Skrevet 2. juni 2013 Tenker at han sannsynligvis ikke har så høye tanker om seg selv - noen kan være veldig flotte uten å skjønne det selv... Dessuten tenker jeg at han må være en sånn som klarere å se forbi utsenede, og har et varmt hjerte. Jeg ville nok også lurt på hvordan han var når de var på tomannshånd... Har lært mrg at ting sltid ikke er som de ser ut til på overflaten... Ei god venninnen fant drømmemannen, kjekk som Supermann, veltrent, sjarmerende, høyt utdannet, samfunnsengasjert, viktig stillig... Han banket på henne hjernerystelse og knekte henne helt psykisk. Etter to års forhold endte hun opp med voldsalarm. Ingen bet hva som skjuler seg bak en vellykket fasade, eller hva som kan foregår bak lukkede dører... Anonym poster: a8d7b679cebea716c304246130331212 Enig!! Kan du ikke bare trykke liker istedetfor å sitere hele innlegget? Anonym poster: 58647ec2f1e5b40c0aa405a9c8f7c642 HAHA.. Du gjør jo samme selv? Alt man skal irritere seg over.... Dette er et diskusjonsforum vet du:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2013 #30 Skrevet 2. juni 2013 Dere har aldri tenkt på at folk har forskjellig smak? Tror ikke man greier å finne en person som ALLE liker/ synes er fin. Dessuten så blir gjerne en person man i utgangspunktet tenker ikke er noe fin, finere når man blir kjent med personen. Og så har man jo også det der med at noen liker tynne mennesker, andre liker de midt i mellom og noen liker faktisk de tykke (Skriver faktisk fordi mange mener at menn ikke tenner på store damer). Og når man snakker om de som går i joggeklær, usminker og bustete hår.. er vel ikke sikkert de alltid har vært sånn eller aldri pynter seg, men det er gjerne ting man aksepterer i et forhold, hvertfall i perioder Mannen min kunne ikke brydd seg mindre om hva jeg har på meg, så selv om andre kan tenke at jeg ikke ser bra ut i klesveien og ikke har pyntet meg en dag, så vet jo han hvordan jeg ser ut ellers Og når det gjelder de som ser sur ut så kan det vel være en grunn til det. De har garantert mange fine stunder med partneren sin som dere ikke ser, der de både ler, tuller og koser Anonym poster: 31dd310a816f94955390a214c207a3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå