Gå til innhold

Hva tenker du om du ser en skikkelig kjekk mann, med en mindre pen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et bekjent kjærestepar. Mannen er helt utrolig kjekk. Veltrent, høflig, sjarmerende, humor osv.. Han jobber som pilot i luftambulansen, og er rett og slett rå sexy! Veldig mandig, og absolutt ikke homo!

Kona hans derimot er kjedelig. Ikke pen, overvektig (ca 165 høy og rundt 85 kg) blek, utrent og rett og slett sur.

Jeg har en kjekk mann selv, og jeg er ikke sjalu, jeg bare lurer på hvordan det har seg?

Er du veldig pen og sammen med en mindre pen mann, eller omvendt?

Anonym poster: 9669ef832f9bb6737419eca1e68d0f68

Gjest meg&mini
Skrevet

At han ikke bryr seg om det og at han ser noe som du ikke ser:)

Det tenker jeg..

Skrevet

Jeg tenker at om ikke jeg synes hun er pen ,så betyr det ikke at han ikke syns hun er pen. Han ser kanskje noe du ikke ser? Og det er ikke bare det ytre som teller i alle sammenhenger vet du ;)

Selv anser jeg meg selv som rimelig gjennomsnittlig.. Litt for kjedlig og hverdagslig til tider, men fresher meg opp og føler meg finere av og til.

Mannen min er kanskje ikke det mange ville sett på som en "hunk", men i mine øyne er han helskjønn. Og da jeg ble kjent med han sjarmerte han meg i senk..

Glad smaken er som baken jeg.. Men liker ikke tanken på at andre skal dømme i den forstand at "han er for kjekk for henne" eller "hun er sikkert bare med han for at han er snill".. Eller "han kunne fått seg noe bedre". De hadde nok ikke vært sammen om en av de ikke ville ;)

Liker rett og slett ikke slik nedlatende mentalitet.

Nå mente jeg ikke du Hi var nedlatende, men mang er virkelig det.

Skrevet

Kommer helt an på hvilket øye som ser....

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun duger som suger, får vi tro?

Skrevet

Da tenker jeg at hun sikkert er vakker i hans øyne, og at hun sikkert er veldig intelligent, spennede og lidenskapelig. Men for å være ærlig tenker jeg ikke slikt om andre, det sluttet jeg med rundt 14 års alder.

Anonym poster: 52c382142a05b38d615de3ada943575f

Skrevet

Jeg kjenner et sånt par; han er vakker, atletisk, morsom.... Hun er ikke særlig pen. Tykk, ustelst, tjafsete. Begge har vært utro. Han synes oppriktig at hun er verdens vakreste. Og han har gått gjennom ild og vann for henne. Jeg tenker at han er enda mer perfekt på grunn av dette..... :))

Anonym poster: 0212aba95b1ae61611dd4865972b2599

Skrevet

Jeg kjenner et sånt par; han er vakker, atletisk, morsom.... Hun er ikke særlig pen. Tykk, ustelst, tjafsete. Begge har vært utro. Han synes oppriktig at hun er verdens vakreste. Og han har gått gjennom ild og vann for henne. Jeg tenker at han er enda mer perfekt på grunn av dette..... smile.png)

Anonym poster: 0212aba95b1ae61611dd4865972b2599

Hun betydde så mye for han at han var utro? Og dette gjør han mer perfekt? O_o

Anonym poster: 52c382142a05b38d615de3ada943575f

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg har et bekjent kjærestepar. Mannen er helt utrolig kjekk. Veltrent, høflig, sjarmerende, humor osv.. Han jobber som pilot i luftambulansen, og er rett og slett rå sexy! Veldig mandig, og absolutt ikke homo!

Kona hans derimot er kjedelig. Ikke pen, overvektig (ca 165 høy og rundt 85 kg) blek, utrent og rett og slett sur.

Jeg har en kjekk mann selv, og jeg er ikke sjalu, jeg bare lurer på hvordan det har seg?

Er du veldig pen og sammen med en mindre pen mann, eller omvendt?

Anonym poster: 9669ef832f9bb6737419eca1e68d0f68

Tenker ingenting. Når jeg leser det du skriver tenker jeg imidlertid at du er grunn og overfladisk.

Skrevet

Et vennepar til ei venninne er slik: hun er veldig pen. Han er veldig overvektig og ikke særlig kjekk.

Det jeg har reagert på med dem at jeg oppfatter ham som veldig slem mot henne. Ting han sier osv. Da skjønner jeg virkelig ikke hvorfor hun er sammen med ham og jeg tenker at hun har lav selvtillit.

Hadde han vært en mer vennlig fyr så hadde jeg ikke tenkt noe mer på det.

Anonym poster: 5aadb4d93f6afd1529f9e8979c4cfb65

Skrevet

Jeg tenker at en av dem har en fantastisk personlighet :)

Hvorfor må man være overfladisk og grunn dersom man registrerer at en er pen og den andre er gjennomsnittlig? Ingen er overfladisk av den grunn. Man har rett og slett øyne i hodet.

Anonym poster: 61db6565fc111ac3a112fbeb6cae97f1

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg tenker at en av dem har en fantastisk personlighet :)

Hvorfor må man være overfladisk og grunn dersom man registrerer at en er pen og den andre er gjennomsnittlig? Ingen er overfladisk av den grunn. Man har rett og slett øyne i hodet.

Anonym poster: 61db6565fc111ac3a112fbeb6cae97f1

Hun lurer på hvordan det har seg, altså at en som er pen velger en som er mindre pen. Dvs hun mener antagligvis at man bør matche hverandre utseendemessig.

Føler meg litt truffet siden jeg selv er stygg som uvær og uansett hvem jeg er sammen med, så blir de oppfattet som penere enn meg. Har heldigvis en samboer som driter ganske mye i utseende på damer.

Skrevet

Tenker at han sannsynligvis ikke har så høye tanker om seg selv - noen kan være veldig flotte uten å skjønne det selv... Dessuten tenker jeg at han må være en sånn som klarere å se forbi utsenede, og har et varmt hjerte. Jeg ville nok også lurt på hvordan han var når de var på tomannshånd... Har lært mrg at ting sltid ikke er som de ser ut til på overflaten... Ei god venninnen fant drømmemannen, kjekk som Supermann, veltrent, sjarmerende, høyt utdannet, samfunnsengasjert, viktig stillig... Han banket på henne hjernerystelse og knekte henne helt psykisk. Etter to års forhold endte hun opp med voldsalarm. Ingen bet hva som skjuler seg bak en vellykket fasade, eller hva som kan foregår bak lukkede dører...

Anonym poster: a8d7b679cebea716c304246130331212

Skrevet

Jeg synes det er like rart begge veier (han mindre pen/hun smellvakker og motsatt). Prøver å ikke tenke på det, men siden jeg kjenner ett par sånne vet jeg jo at jeg ubevisst tenker på det likevel.. At det skurrer litt liksom.. Men det er jo bra at folk ser vakre ting i hverandre som ikke vi ser. ;)

Skrevet

Motsetninger tiltrekker hverandre :P men som en over her skrev, så sluttet jeg å se etter andre om de er pene da jeg var 14 år eller noe. I voksen aldre så finner man heller kvaliteter hos det andre kjønn ( eller samme) som man setter pris på :)

Skrevet

Tenker at han sannsynligvis ikke har så høye tanker om seg selv - noen kan være veldig flotte uten å skjønne det selv... Dessuten tenker jeg at han må være en sånn som klarere å se forbi utsenede, og har et varmt hjerte. Jeg ville nok også lurt på hvordan han var når de var på tomannshånd... Har lært mrg at ting sltid ikke er som de ser ut til på overflaten... Ei god venninnen fant drømmemannen, kjekk som Supermann, veltrent, sjarmerende, høyt utdannet, samfunnsengasjert, viktig stillig... Han banket på henne hjernerystelse og knekte henne helt psykisk. Etter to års forhold endte hun opp med voldsalarm. Ingen bet hva som skjuler seg bak en vellykket fasade, eller hva som kan foregår bak lukkede dører...

Enig!!

Skrevet

Jeg tenker bare oj, hva har han/hun som veier opp for utseendet? Ikke noe jeg går og grubler over. Har en venninne som ikke er noe pen, mannen er ganske kjekk (normal, ikke noe wow). Har lurt litt der, men hun er verdens snilleste, kanskje det betyr mer for ham?

Det vanligeste er jo at man er på noenlunde samme nivå.

Anonym poster: fd61332e628d2b6e4ff5cf4d3d30af67

Skrevet

Jeg vet hvem du snakker om hi, og tenker akkurat det samme som deg. Det er vi flere som gjør..

Anonym poster: ac704e542ffebd37dde5d3e84eccd801

Skrevet

At det er et behagelig syn. Det er i 99% av tilfellene motsatt. Samme med aldersforskjell.

Anonym poster: cf45171ed361fb25a0542bd48ac99349

Skrevet

Jeg føler jeg er i litt av samme situasjon. For 10år siden når vi traff hverandre hadde jeg kurver på de rette stedene, stram og sexy med langt og vakkert hår. Og ganske så pen :-)

Mannen min var tynn og fislete, og ikke så velproposjonert. Men helt fantastisk likevel for meg :-)

Nå, ti år og to barn etter er jeg dvaskefeit og han har blitt man med stor M. Flott kropp, velkledd og veeldig kjekk. Før kommenterte folk at jeg så mye bedre ut en han, de kommentarene har stilnet, for å si det sånn. For nå er det omvendt!

Anonym poster: 377eeafdc6214f51f44d95aa3de6a5ac

Skrevet

Enig!!

Kan du ikke bare trykke liker istedetfor å sitere hele innlegget?

Anonym poster: 58647ec2f1e5b40c0aa405a9c8f7c642

Skrevet

jeg tenker ikke over det.. egentlig!

han / hun syns vel ikke det samme som deg ?

forhåpentligvis syns han vel jenta si er helt perfekt for han. personlighet og væremåte kan gjøre mye på et utseende. du vet, du kan være den pene jenta med dritt personlighet.. hvem vil være sammen.med deg da?

syns det er en teit ting å gå å tenke på. mennesker er forskjellig :)

Skrevet

Så fordi han elsker en som ikke er smellvakker så har han ikke høye tanker om seg selv? Det må altså være noe galt med en pen mann som ser forbi utseende til partneren sin?

Jeg tenker stikk motsatt, at han må være svært trygg på seg selv som velger med hjertet og blåser i hva andre mener.

Anonym poster: 4c48952ceccd20aafb0f3385cd6db4c4

Skrevet

Mitt søskenbarn er en flott, veldig pen, snill og fantastisk mann. Han har alltid vært populær og var alltid med de peneste jentene da han var yngre.

Han har slått seg til ro med ei FANTASTISK jente, hun har en sykdom som gjør at hun ikke kan bli tynn igjen, hun må være overvektig resten av livet, ikke et berg, men ganske så overvektig.

Hun er en av de sprekeste jeg vet om, men kroppen får hun ikke gjort noe med. Hun er absolutt ei søt jente, men personligheten hennes gjør henne helt enorm!! Hun er en av de vakreste personene jeg vet om, og forstår han kjempegodt!

De som ikke kjenner dem eller møter dem for første gang derimot tenker kanskje sitt.

Anonym poster: 756bf0a274ea0a48ecf77298b248afff

Skrevet

Lurer på hva folk tenker om oss jeg da... Mannen min er en headturner, veltrent, jovial og generelt veldig godt likt av folk han møter på sin vei.

Så er det meg da, jeg er ikke noe kunstverk ( vel kanskje når det kommer til abstrakt kunst :P ) ikke veltrent, er langt ifra jovial jeg er rett å slett ikke interessert i å stifte nye bekjentskaper for jeg har som regel nok med mitt.

Det er førsteinntrykket, når folk blir kjent med oss sitter de med et ganske anderledes inntrykk...

Anonym poster: 26dc66cbc06beeed75cfb51b69255e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...