Frøken sol Skrevet 1. juni 2013 #1 Skrevet 1. juni 2013 Hei, jeg lurer på om noen har råd og tips å gi meg angående soving på kveld og natten. Jenta mi har akkurat rundet ett år, jeg ammer henne fortsatt på kveld når hun blir lagt, natten og på morran før vi står opp. Har planer om å kutte det helt ut i løpet av juni, drøyer den bittelitt pga ferie vi skal på nå. Tilbake til problemet! Hun våkner mellom halv åtte og ni hver morgen, sover mellom 45-90 min på dagtid. Hun blir som regel lagt mellom kl 18 og 20.00, alt etter når dagsovingen fant sted. Når hun blir lagt på kvelden sover hun max to timer i strekk før hun våkner igjen. Da er hysteriet i gang, mellom 2-3 timer vekselvis med gråt, tull og gråt. Hun ligger alene i sengen sin inne på vårt soverom. (Hun kommer over i sengen med meg når hun våkner på natten). Hun får ingen spesiell oppmerksomhet, jeg går kun inn til henne å roer henne ned om gråten er hysterisk over 5-10 min. Hun roper ofte på "mamma" å da svarer jeg at "mamma sitter i stua". Det er ikke bedre om pappan legger henne. Hvordan får jeg henne til å sove lenger i strekk, eller eventuelt redusere tiden på oppvåkningen?? Vi blir helt utslitt av dette begge to. Vi er aktive og det går i ett hele dagen så vi trenger virkelig litt "fritid" på kvelden Kjempe fint om noen har erfaringer å dele som vi kan prøve Vet "skrikekurer" blir slaktet inne her men nå som ungen er over året og skjønner at vi sitter like ved rommet hun ligger på føler jeg ikke dette er slemt! Hun gråter forresten mye mer om vi er inne på rommet sammen med henne, eller feks går ut og inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå