Gå til innhold

**** IKM UKE 26 **** =)

Anbefalte innlegg

Mye mulig det er derfor jeg ikke har funnet EL de siste to gangene - lurt tips å teste to ganger om dagen!

Virker som dere har truffet bra i forhold til EL så da håper jeg det blir babyer på alle sammen:) lurer veldig på hvor mange dpo jeg er... Kan maks være 10 dpo for hadde første sex etter SA for ti dager siden så om jeg er gravid så er jeg maks 10 dpo..men kan være 1-2 dpo også for alt jeg vet..spennende er det hvertfall!!

Symptomer her er ømme brennende pupper og halsbrann. Ellers ikke noe særlig! Dere da?:)

Fortsetter under...

Nei, her er det ingen symptomer, men jeg pleier heller ikke å ha symptomer på eggløsning desverre :/ Eller så er jeg for lite trent i å kjenne igjen symptomer :P Nå har vi ivertfall lagt inn aksjer i dag tidlig, og jeg lå med pute under rompa i 10-15 minutter etterpå, så vi får håpe at det gjorde susen ;) Det hadde vært koselig med en mars-baby! :) Er dere like desperate som meg som pleier å sjekke termindato ut i fra eggløsningsdag? Huff, snakk om å gjøre nedturene verre for meg selv :P 

Nei, her er det ingen symptomer, men jeg pleier heller ikke å ha symptomer på eggløsning desverre :/ Eller så er jeg for lite trent i å kjenne igjen symptomer :P Nå har vi ivertfall lagt inn aksjer i dag tidlig, og jeg lå med pute under rompa i 10-15 minutter etterpå, så vi får håpe at det gjorde susen ;) Det hadde vært koselig med en mars-baby! :) Er dere like desperate som meg som pleier å sjekke termindato ut i fra eggløsningsdag? Huff, snakk om å gjøre nedturene verre for meg selv :P

Å ja, gjør det hele tiden:) denne gangen blir termindato samme dag som min datter er født! Tar det som et godt tegn:)

Annonse

4 <3 klar for nr 5: Hmm, ja si det, man kan vel aldri være for sikker? Men samtidig så skal jo sædcellene leve i opptil 4 døgn eller noe sånt, så det kan kanskje høres ut som om det er nok? ;) Prøver dere på barn nr. 5? Så spennende! :) 

4 <3 klar for nr 5: Hmm, ja si det, man kan vel aldri være for sikker? Men samtidig så skal jo sædcellene leve i opptil 4 døgn eller noe sånt, så det kan kanskje høres ut som om det er nok? ;) Prøver dere på barn nr. 5? Så spennende! :)

I dag kom det no blankt med striper i. Litt mensfølelse i magen. Trur vi må "danse" litt i kveld og ;)

Ja, vi prøver på nr 5 :) Mistet en i påsken. Var i uke 11, men hadde en MA. Har vært lange måneder etter det med sykluss kluss og savn. Nå ser det ut til at ting begynner å fungere som normalt igjen, heldigvis :)

Enn du? Nr 1 eller har du flere?

Endret av 4 <3 klar for nr 5

Slenger meg på jeg også, og krysser alt jeg har! :D

Mandag 24.06.13
ØnskerSpire

fjellfrøkna

LittlePrincess

Tirsdag 25.06.2013

Onsdag 26.06.2013
BabyBoom-84

Torsdag 27.06.2013

Fredag 28.06.2013

Lørdag 29.06.2013
*Lucky-Baby*
Mammadrømmen

Søndag 30.06.2013
4 <3 klar for nr 5

Gravid Jippi!

Endret av Mammadrømmen

Melder meg på jeg også, tror jeg har IKM på søndagen, men syklusene mine er veldig varierende. Har ikke noen godfølelse denne måneden, men det er jo lov å håpe likevel. 

Mandag 24.06.13
ØnskerSpire

fjellfrøkna

LittlePrincess

Tirsdag 25.06.2013

Onsdag 26.06.2013
BabyBoom-84

Torsdag 27.06.2013

Fredag 28.06.2013

Lørdag 29.06.2013
*Lucky-Baby*
Mammadrømmen

Søndag 30.06.2013
4 <3 klar for nr 5

Gravid Jippi!

Drømmer om nummer 3 <3

Slenger meg på her. Er andre pp etter SA i oktober. Hadde egentlig ikke noen god følelse denne mnd, tror vi traff på el, men hadde ikke sex mange ganger. Men nå har jeg ømme pupper, ikke like ekstremt som forrige gang jeg var gravid, men fortsatt merkbart. Krysser fingre.

Mandag 24.06.13
ØnskerSpire

fjellfrøkna

LittlePrincess

Thelma_86

Tirsdag 25.06.2013

Onsdag 26.06.2013
BabyBoom-84

Torsdag 27.06.2013

Fredag 28.06.2013

Lørdag 29.06.2013
*Lucky-Baby*
Mammadrømmen

Søndag 30.06.2013
4 <3 klar for nr 5

Drømmer om nummer 3 <3

Gravid Jippi!

Annonse

Blir med dere, jeg. Da får vi håpe at innsatsen i pp15 gir de beste resultater :) Lykke til alle sammen.

Mandag 24.06.13
ØnskerSpire

fjellfrøkna

LittlePrincess

Thelma_86

En til,please.

Tirsdag 25.06.2013

Onsdag 26.06.2013
BabyBoom-84

Torsdag 27.06.2013

Fredag 28.06.2013

Lørdag 29.06.2013
*Lucky-Baby*
Mammadrømmen

Søndag 30.06.2013
4 <3 klar for nr 5

Drømmer om nummer 3 <3

Gravid Jippi!

Noen flere som har murringer allerede? Ikm om 9 dager og har sovet bort de to siste dagene nå. Helt utmatta.

Vi er omtrent likt, jeg er 5 dpo i dag.. Vet ikke hvorfor, men denne måneden er jeg ekstra optimistisk! Går rundt og tror jeg er gravid:) har hatt endel murringer og vondt i korsryggen, føles som en litt dump murring i magen. Og, jeg er veldig trøtt..

Men tør ikke helt stole på symptomer, siden mange av de samme finnes for TR også..

Hvordan føler du deg?

Er fortsatt like trøtt i dag. Enda søv jeg til halv elleve. Det har jeg ikke gjort på lenge. Er skeptisk siden puppene ikke er videre ømme, men det var de ikke så tidlig sist heller egentlig. I går var tappen lav og hard, i dag hadde den trukket seg langt opp og var mykere igjen. Rare kroppen.

Ja dere, jeg starter IKM uka med Happy News. Etter 15pp, med en lei senabort i oktober, er jeg endelig gravid igjen :D  :D Jeg som ventet tålmodig på utredning og egentlig hadde gitt litt opp. Det er helt uvirkelig og jeg er egentlig helt kokko i dag!

Så nå har jeg lagt ut løperen for resten her inne. Vil ha dere med inn på  1 tri :)

Måtte spiren sitte i ni måneder!

Å hurra! Så fantastiske nyheter! Nå ble jeg skikkelig glad:) håper vi er mange som slår følge:)

Jeg skulle vel egentlig teste i dag, men har nok ikke IKM før helt i slutten av uken, så må smøre meg med tålmodighet!

En til please: hadde du noen symptomer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...