Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff jah de dagene jeg ikke er hjemme og hviler på dagtid så sovner jeg uten å ha kontroll etter middag når jeg treffer sofaen :-) slitsomt å ha det slik men det er mye som skjer i kroppen nå og med den lille så ikke rart energien blir brukt opp :)

Annonse

"godt" å høre at flere er trøtte. Skulle såklart ønske at vi ikke var det men kroppene våre jobber jo med noe veldig viktig :) :)

Jeg har vært trøtt i ca 2 uker fra uke 7- 9 ( nåværende). på de verste dagene er det bare jobb middag og sove. på torsdag måtte jeg bare jobbe halv dag fordi jeg var redd for å gjøre noe som setter meg selv eller andre i fare pga trøtthet og lite konsentrasjon.

Håper virkelig at det snur i løpet av par uker. :)

Endret av sevilla

Jeg er 6+6 i dag og vært skikkelig trøtt ett par uker. Hvis jeg stopper opp på jobben i 2 sek mellom to arbeidsoppgaver så dupper jeg nesten av! Og dere vil ikke tro hvordan det ser ut hjemme hos meg nå, med 160kvm hus og 4 innekatter så burde det vært støvsugd hver dag, men så trøtt når jeg kommer hjem at jeg bare slukner så nå er det ikke gjort noe på en uke, kun gjort reint på kjøkkenet pga der lages jo maten.

Annonse

Her er jeg nå 10+5 og etter noen uker i koma føler jeg at jeg begynner å våkne litt til liv !!! Idag orket jeg til og med å kjøpe meg litt klær.. : )) tjohooooo... Toppene begynner nemlig å bli for korte pga enorme pupper og buksene for trange så jeg måtte lissom bare ha noe : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...