Gå til innhold

Sidney, er du her og kan svare på et spørsmål?:)

Anbefalte innlegg

Ser at du skal tilbake til gyn på dag tre fir å ta blodprøver. Vi er i akkurat samme situasjon, jeg var hos gyn på tirsdag og sjekka alt mulig og skal tilbake på mensdag nr tre :) Mannen skal dit med sædprøve på tirsdag! Det jeg lurer på er om når dag tre er?? Teller man dag 1 den dagen man får mensen samme når på døgnet den kommer? Vet du?:) Har du prøvd lenge?

Fortsetter under...

Hei, jeg er her;) jeg teller dag 1 den dagen mensen kommer selv om den kommer sent på kvelden. Fikk inntrykk av at det ikke var så kritisk om det var dag 2 eller 3. Dette fordi man har andre hormoner i kroppen i starten av syklusen enn etter EL.

Vi har prøvd i ett år nå og blitt gravide 2 ganger. Først en kjemisk rett etter positiv test, så en sa i uke 8.

Spennende dette her;) håper vi får noen resultater som kan hjelpe til å få gang på dette her;)

Takk for svar :) vi har en gutt på snart 4 vi da, og syns det haster litt med søsken!!:) ble gravid på første pp i fjor, men mista i MA for akkurat ett år siden...etter det blir jeg jo ikke gravid igjen!!! Blæææh!!! Menmen, det er håp, snart er det vår tur sidney :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...