Gå til innhold

Har du stor vask på vaskerommet?

Anbefalte innlegg

Vi må velge mellom stor vask og ikke dusj, eller liten vask og dusj på bad nr 2/vaskerom. Har badekar på bad nr 1. Mange sier at man MÅ ha sånn stor vask på vaskerom når man har barn. Men hva bruker dere den til egentlig??

Anonym poster: 8dc0140392101ad20561c59dcbee8474

Fortsetter under...

Vi har ikke vask (mener du utslagsvask?) på vaskerommet, men skulle gjerne hatt det. Ville brukt den til håndvask av det tøyet som krever det, og oppskylling av veldig skitne klær (inkludert klær/ sengetøy med oppkast o.l.) før de skal i maskinen. Nå bruker jeg bøtter eller vasken på badet.

Jeg bruker den til å skylle ting i, slenge ting over kanten på den som er for våte til å sorteres i skittentøyet (altså tørke tøy som ikke er rent). Hvis jeg måtte velge mellom husets eneste (?) dusj, eller stor vask, så hadde jeg valgt dusj, og endret litt på rutinene mine.

En bøtte / balje inni dusjen ville vel dekket de fleste bruksområder jeg har av utslagsvasken...

Anonym poster: 3d148eede064360bd340ecb71afb4d1a

Har verken utslagsvask eller badekar, normal dusj og vanlig vask på det eneste badet vi har. Det går jaggu helt fint, men kunne jeg valgt ville jeg hatt mulighet til å dusje i noe annet enn badekar uansett.

Anonym poster: 65faf70c26f0770fa261b162bb35c5b5

Har hatt både stor og liten vask på vaskerommet, og har fungert tipptopp begge deler!

Jeg bruker vasken til å skylle sandete dresser/regntøy/støvler/votter. Dette kan også gjøres i dusjen. Tørke skittentøy som er vått, vaske flekker av ulltøy etc.

Så lenge du har en vask på samme rom som vaskemaskinen kommer du langt tenker jeg :-)

Ville mye heller prioritert dusj enn stor vask :-)

Annonse

Vi fjernet den store utslagsvasken på vaskerommet da vi pusset opp, og fikk inn do, dusj og liten vask i stedet.

Jeg savner litt stor utslagsvask når jeg har behov for å skylle veldig skittent tøy (etter oppkast, bleieuhell osv.) og f.eks. å skylle regntøy fullt av sand. Men det går greit uten også, man tilpasser seg jo. Jeg er fornøyd med å ha valgt dusj i stedet. Selv om vi ikke bruker den så mye ennå, regner jeg med at det blir behov for det når barna blir større.

Om du har mulighet til det kan du velge en dusj medstor kant i bunnen, slik at det nesten er ett badekar i bunnen. (Aner ikke hva det heter, har bare sett disse når vi tittet etter dusj)

Denne kan du bruke som en stor utlagsvask. Skylle dresser som er grisete, legge ting til bløt om det trengs osv.

Jeg har ikke vask på vaskerommet, jeg savnet det veldig. Hemme hos mamma hadde vi deg, og den var mye i bruk.

Anonym poster: 46d42760d169fab6728c85acaf57b712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...