Gå til innhold

Slag mot fontanellen... Hjelp?

HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Jenta mi 4 uker slang hodet fremover når jeg skulle legge henne i bagen ..slo hodet. Alt skjedde i refleks, så fikk egentlig ikke helt med meg hva som skjedde el hvor hun slo seg.. Hun gav ingen lyd fra seg.. Virker som alt er greit, men vondt inni meg :( noen som kan si noen ord - betryggende el hjelpende ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... Kjenner følelsen du har inni deg. Jeg hadde en liten "ulykke" selv med bilstolen da han var 6 uker gammel.

Han gråt bitte litt etterpå, men roet seg så fort jeg holdt ham. Så han ble nok mer skremt enn det var vondt.

Men det var verdens verste følelse. Jeg ringte legevakten, og de roet meg veldig ned. Og alt gikk bra.

Men forstår SÅ godt hva du føler. Det er så vondt. Legevakten sa at de OFTE de fikk tlf fra småbarnsmødre.

Du kan jo ringe å snakke med dem hvis det hjelper?

Akkurat om fontanellen så vet jeg ingenting om det. Men vil tro at babyen ville skreket veldig hvis det var ille.

Får helt vondt av deg. Jeg gråt i flere dager av tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en lik opplevelse da mini var 3 uker.. jeg satt i gynestolen med henne å hadde ikke oppdaget at stolen hadde "gådd" pluttseli fikk jeg gardinstanga i hodet mitt med et brak , holdt babyen opp mot skulderet og var sikker på at jeg hadde drept henne.. hun gråt ikke eller noen ting.. men jeg slapp med skrekken å med kul i mitt eget hode. snakket med helsesøsteren for å roe ned meg selv..hvis babyen har slått seg så vil du nok se et rødt merke å i verste fall en kul.. gjør du ikke det burde du slappe av:) men kjenner følelse.. jeg kastet opp av ren skrekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen fikk jeg oxo da min eldste var 3 uker, jeg fikk ingen søvn og var så trøtt da skulle stelt hu så plutselig sovnet jeg og slapp i armen hu ble slått hodet bakover rett ned i bade gulvet.! Heldigvis gikk det bra og hu er nå stor søt jente på 6,5 år ;)) jeg ble skremt og lei meg den gang flere dager etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg hadde også et uhell med bilsetet, og jeg var livredd. Dette skjedde på helsestasjonen, så det var både helsesøster og lege tilstede. De så etter hevelse i fontanellen og ba meg være på vakt mot det utover dagen. Heldigvis gikk alt bra, men som andre skriver her, jeg ble kvalm og på gråten i dagevis etterpå bare ved tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...