Gå til innhold

ser det heeeelt teit ut å bruke ballerinasko til lang kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllupp i morgen og kleskoden er lang kjole. Jeg har høyhelte sko,men klarer ikke å gå lenge på sånne pga bekkenplager etter svangerskap. Kjøpte fine ballerinasko i stad som passer til,men ser det helt dumt ut? Jeg er høy og kjolen vil ikke subbe i bakken..

Takker for svar :)

Anonym poster: a6af5fa979382ff6344f0695fe0cde53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis skoene i seg selv er fine, syns jeg ikke det trenger å se dumt ut nei. Man kan ikke kreve at folk skal gå med høye hæler!

Skrevet

Det går også an å ha med seg to par sko, så bytter du litt på hvis du ønsker at førsteinntrykket skal være høye heler eller ta dem på før bilde osv

Anonym poster: 11f9b5ea773c0c5eee5de29c021b6311

Skrevet

Helsen går fremfor kleskode uansett...

Vet jo ikke hvordan dine sko og kjole ser ut. Men om jeg hadde sett noe slikt i et bryllup, hadde jeg tenkt for meg selv at vedkommende antagelig ikke klarer å gå i heler.

Jeg har BL selv da, så jeg har litt forståelse for rare skovalg. Jeg har selv gått med høye heler på lekeplassen med snuppa, for det var det som var best akkurat da ;)

Skrevet

Syntes ikke det ser så ille ut jeg, så lenge de er fine og passer til kjolen :) Jeg selv kommer til å bruke ballerinasko til maxikjole i sommer. Trenger ikke å være høye hæler for at det skal se bra ut!

Anonym poster: 3e05a2f866279d6ce9c83e658ab72182

Skrevet

Ta på høye sko først, og ha med ballerina? Hvis kjolen er helt lang vil nok ikke skoene vises så mye uansett. Når det er sagt var jeg i bryllup sist helg, og det var flere som gikk i ballerina, både til lang og kort kjole. Tror ikke det er så nøye, det går nok mer på hva du føler deg vel i.

Skrevet

Jeg har problemer med både hofter og knær (revmatisme) og jeg bruker aldri heler, synes jeg ser bra ut i kjole og lave sko jeg, aldri tenkt at alle må ha heler til fest.....

Anonym poster: 6b843aa2d46e91c136f42a94fb36b996

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tenk helse foran kleskoden, og det sto vel ikke høye sko, bare lang kjole ;)

Sats på skoene du takler best med bekkenet ditt, dumt å få problemer med å funger, bare pga et bryllup

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) jeg tar med begge skoa og bytter på underveis..hehe..har aldri likt eller klart å gå i høye heler. Skoene vil ikke syns særlig heller så trur det blir bra :)

Ha en fin kveld.

Hi

Anonym poster: a6af5fa979382ff6344f0695fe0cde53

Skrevet

Du svarte jo egentlig på ditt eget spørsmål : "kjøpte fine ballerinasko i sta som passer til" :) passer de til så gå for de! :) etter mine to svangerskap greier ikke jeg høye hæler heller.. Føler for å kappe av meg beina sånn ca etter 5 minutter..

Skrevet

Jeg går nesten alltid i ballerinasko. Orker ikke høye heler. Hvorfor lide når man kan slippe?

Skrevet

Det kan være kjempefint m ballerina til lang kjole! Og signerer flere her: komfort/helse er uansett viktigst:-)

Anonym poster: 1c6957e9e35f2f0a30c122f53e4a1738

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...