Gå til innhold

Hvilke gulpekluter anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er villt mange useriøse spørsmål her inne, må en virkelig spør om dette??? Er det rart det er mange hysteriske foreldre der ute? Er det rart det er ett kjøpe press uten like når det kommer til barn og utstyr?

Anonym poster: 38ba944987bd3deaaa3fca77c668f43f

Har kjøpt noen på Princess, 3 i hver pakke. De er ikke så innmari store men veldig fine likevel. Tror de kosta 29 el 39kr. Ikea har også i to pack, billige og store, så de kan evt brukes som lite teppe på nyfødt og/eller stelleunderlag

Annonse

Hvis du har en baby som virkelig er en gulper, så er gaskluter helt håpløst. De blir alt for tynne og små (selv de store...). Vi brukte flanellkluter fra Bogerud, Tykke sånn at ikke gulpet bare går tvers gjennom og havner på klærne likevel...

Hvis vi skulle brukt tørkerull, som en foreslår, så tror jeg vi hadde brukt en pakke om dagen...

Anonym poster: 6462c2d80eee5fa7036b223cd26ebc9a

Jeg syns gaskluter er alt for tynne. Liker egentlig best noen jeg kjøpte på coop obs for 2 år siden, men de var jo partivare og man far ikke tak i de lenger. En god nr 2 er flanellbleier fra spar kjøp, 5 stk for 79 kr. Bruker dem både til gulpekluter og stelleunderlag.

Anonym poster: 13d02f35c6e5c37cf8ba4c6713b0a2d6

Annonse

Det er villt mange useriøse spørsmål her inne, må en virkelig spør om dette??? Er det rart det er mange hysteriske foreldre der ute? Er det rart det er ett kjøpe press uten like når det kommer til barn og utstyr?

Anonym poster: 38ba944987bd3deaaa3fca77c668f43f

Roooolig nå ;) la nå dama spørre om gulpekluter om hun vil.. Jeg liker flanellklutene best, for de tar unna litt og tørker fort. Kjøpt på princess med nyytyydelige striper og prikker på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...