Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Lurer på når det er mulig å høre hjertelyd? Noen som har doppler eller fått høre hos legen? Hvilken uke var dere i så fall i da?
Jeanettn Skrevet 1. juni 2013 #2 Skrevet 1. juni 2013 Jeg hørte hjertelyden igår med min egen doppler! 8+6. Har lest at dette er veldig tidlig og individuelt når man kan høre den så hadde forberedt meg først på å ikke finne den. Prøvde først med å ligge på rygg og da hørte vi ingenting men når eg reiste meg opp fant vi den ganske fort og det var ingen tvil om at det var fosteret hjertelyd!
may-mom-05 Skrevet 3. juni 2013 #3 Skrevet 3. juni 2013 Med min første, så kjøpte jeg ikke doppler før jeg var langt på vei. Så hvor tidlig jeg egentlig kunne ha hørt, jeg ikke. Nå er jeg annengangsgravid, og begynte å prøve allerede i uke 8. Fant ingenting da. I uke 9 derimot, så fant vi det ;-) Var ingen tvil! Men dette er jo veldig tidlig. Kan være svært vanskelig å finne lyden allerde da. Så kan være lurt å avvente litt også.
Mamsen&lillepip Skrevet 4. juni 2013 #4 Skrevet 4. juni 2013 Jeg fant i dag 10+4.. Er 3dje gangs.. har ikke prøvd de andre gangene.
Ibris89 Skrevet 5. juni 2013 #5 Skrevet 5. juni 2013 (endret) Er helt fersk på dette med svangerskap, så må bare spørre om noen kan forklare hva som menes med doppler? Endret 5. juni 2013 av Ibris89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå