Gå til innhold

Skal jeg liksom slappe av..

Anbefalte innlegg

Onsdag denne uka fikk jeg en liten lyserosa blødning i truseinnlegg og papir og kjente igjen hvilken retning dette går.. Siden jeg jobber på sykehuset gikk jeg opp til gyn pol og spurte om råd og håpet jo på å få ett svar om spira enda lever (8+5) men siden jeg ikke var så langt på vei så bestilte de hcg stigning på sykehuset. Onsdag og idag. Onsdags prøven var 117 307 og dagens fikk jeg ikke vite for den var på vei ned, men på ett tidspunkt skal den jo ned sa jordmora på gyn pol.. Så jeg var kanskje nærmere 13 uker enn 9.. Fikk se hva som viste på ul 14 juni!!! Så da må jeg vente 2 uker for å se om spira lever.. :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144052852-skal-jeg-liksom-slappe-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er visst sykt strenge på Haugesund.. Har tilhørt stavanger sykehus med begge de andre og aldri vært problem. Er bare så dyrt med privat og ikke lønn før 12 så da er det jo så nærme.. :-/ skulle ringe legen/legevakta om jeg blødde mer eller fikk magesmerter..

Det er kanskje slemt av meg å tenke sånn, men hvis jeg måtte vente 2 uker for å se om alt er bra med spira, hadde jeg faktisk jugd på meg smerter eller større blødning! Jeg spurte etter jeg mista sist om jeg kom til å få tidlig ul neste gang, men det var visst ikke vanlig. Så hvis det blir vanskelig å få ul og jeg kjenner jeg får panikk, kommer jeg til å late som jeg både blør og har vondt! Hva gjør man ikke for å roe seg selv ned?? ;)

Hehe tanken har slått meg men så kommer denne samvittigheten.. Hehe sikkert mange flere gravide som trenger mer hjelp enn meg ;-) men får se nå da hva dagene bringer og hva som skjer.. Håper spira mi henger seg fast og sier ikke nei takk om jeg er 13 uker i stedet for 9 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...