MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Synes absolutt ikke nr 3 behøver å ha samme bokstav. Det er viktigere å finne det navnet man liker best
2 gull-ett i vente <3 Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 Ja, gå for et navn dere liker og ikke let etter et navn som trenger å begynne på en bestemt bokstav
Giss Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Våre to har navn som starter med samme forbogstav. Det var ikke tiltenkt - men det var de navnene vi ble enige om og som passet til dem. Om vi en dag får nr 3 vil jeg forsøke å finne et navn med en annen forbogstav. Det blir litt "donald-blad-aktig" ellers tenker jeg. Våre starter med en vokal så jeg ville nok i første omgang forsøke å finne navnealternativer med en annen vokal for da syns jeg det klinger bra sammen likevell.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Hvorfor skulle nr. 3 på død og liv måtte ha navn på samme bokstav??? Fullstendig idiotisk! Det har over hodet ingen betydning... jeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz Anonym poster: 0b67078bd9051b0c04cca884513f79b3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Våre to har navn som starter med samme forbogstav. Det var ikke tiltenkt - men det var de navnene vi ble enige om og som passet til dem. Om vi en dag får nr 3 vil jeg forsøke å finne et navn med en annen forbogstav. Det blir litt "donald-blad-aktig" ellers tenker jeg. Våre starter med en vokal så jeg ville nok i første omgang forsøke å finne navnealternativer med en annen vokal for da syns jeg det klinger bra sammen likevell. Hvis du tenker på Ole, Dole og Doffen så er ikke det tre like bokstaver..... Anonym poster: 0b67078bd9051b0c04cca884513f79b3
Giss Skrevet 31. mai 2013 #8 Skrevet 31. mai 2013 Våre to har navn som starter med samme forbogstav. Det var ikke tiltenkt - men det var de navnene vi ble enige om og som passet til dem. Om vi en dag får nr 3 vil jeg forsøke å finne et navn med en annen forbogstav. Det blir litt "donald-blad-aktig" ellers tenker jeg. Våre starter med en vokal så jeg ville nok i første omgang forsøke å finne navnealternativer med en annen vokal for da syns jeg det klinger bra sammen likevell. Hvis du tenker på Ole, Dole og Doffen så er ikke det tre like bokstaver..... Anonym poster: 0b67078bd9051b0c04cca884513f79b3 Det jeg mente med "Donald-blad-aktig" var litt for overdrevent barnsligt oppkonstruert og matchende - jeg skrev det bare på en litt penere måte.
Vannmann35 Skrevet 31. mai 2013 #9 Skrevet 31. mai 2013 Ikke tenk på det. Viktigere at navnene passer i stil - bokstav er uinteressant! Bedre med f.eks. Siri, Silje og Guro, enn Siri, Silje og Sabrina... Men klart, Siri, Silje og Stine ville også passet flott :-) Bruk skjønn!
sommertiara Skrevet 31. mai 2013 #10 Skrevet 31. mai 2013 Nei jeg synes nesten helst ikke det selv om man selvfølgelig skal velge det man liker best. Man kan aldri være helt sikker på at det ikke kommer en nummer 4 og da blir det enda vanskeligere.
Rds Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #11 Skrevet 1. juni 2013 Syns nesten det hadde vært lettere om vi skulle ha en nr 4 også (det er helt utelukket!) Så hadde det ikke blitt bare en med annen type navn.. valgte de to første pga vi likte navnene, ikke pga bokstaven. Men når jeg feks leser fødselsannonser hvor to har samme sjanger og den tredje en helt annen tenker jeg kanskje har de forskjellig mor hehe og når mange barn har navn på samme bokstav virker det som litt dårlig opfinnsomhet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå