Gå til innhold

Hvor tidlig får man dilla?

Heklemamma

Anbefalte innlegg

I mine to siste svangerskap har jeg de første mnd hatt dilla på sjokolademelk. Sånn ferdigblanda sjokolademelk fra TINE. Det fikk jeg nesten fra dag en. Tidlig tidlig i svangerskapet. Sånn type uke 4-5.

Nå er jeg snart i min 6 uke med nummer tre, og har helt syyyyyyyykt lyst på vannmelon. Det er det eneste jeg vil ha liksom. Ingenting annet smaker noe godt. Prøvde meg på appelsin i går kveld, men det var ikke det samme altså.

Flere som har fått diller så tidlig i svangerskapet?

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

H-melk! Jeg er 6+5 og trodde aldri i mitt liv at jeg skulle få opphenting noe slikt..å så tidlig?

Men siste tre dagene har det vært det eneste jeg har hatt lyst på! :o

Kanskje jeg trenger noen av næringsstoffene? Har ikke drukket melk på sikkert 5 år....(liker det i utgangspunktet ikke!)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er 4+4 og dynker tabasco på middagen hver dag. Det skal være sterkt!!! Tabascoen er litt sur, og det liker jeg ikke, så har fått nyss i at det finnes chilli-purè. Give it to me! :)

Jeg er ikke redd sterk mat til vanlig, men litt grillkrydder har pleid å holde i massevis.

Ellers er det saltlakris som er nammis, sånn med salmiakkpulver i smågodthylla.

Endret av Bambi-Bolla :)

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest Angelstath

Var melk med tvillingene i sist svangerskap. Nå er det salt, ja rent salt - på alt!

Og proteiner...drømmer om blodig biff og rennende eggeplomme. Saftig burgerkjøtt med ost. Ku kjøtt i alle former.

Blir dårlig av å lukte mat da...dårlig av å spise, dårlig av å ikke spise..

Er kun 6-7 uker men har vel gått ned en kilo i uka sikkert.

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...