Gå til innhold

Tegningsblødning (hvor lang tid gikk det med nr.1?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...før fødselen altså. Små spor av blodslim innimellom enda etter tegningsblødning i går morges. Små kynnere i natt, men ingen rier eller vannavgang enda.

Skrevet

Jeg hadde ingen blødninger i det hele tatt før selve fødselen

Skrevet

Med förstemann tok det 1 time fra jeg oppdaget blödning til han var ute. Men det var altsaa en temmelig kjapp födsel.

Skrevet

Forhåpentligvis ikke lenge, for din skyld! :)

Men for meg så har det gått 1 uke i morgen. Får håpe at babyen din kommer i løpet av helga altså! Det er mange som sier at spor etter blod er et veldig godt tegn.

Skrevet

Håper jeg slipper å gå langt på overtid. Merker at jeg er enda mer på hugget etter tegningsblødning og vil at ting skal skje. Spesielt ettersom legen har sagt at jenten vår er litt stor... Takker for svar - nå er det jo ikke alle som får tegningsblødning men spennende å høre med dere som har hatt det :) Når har du termin blomstogbier?

Skrevet

6-7 timer etter tegningsblødning begynte riene såvidt med nummer 1.

Lykke til :)

Skrevet

Ca seks timer etter var hun ute:)

Skrevet

Har bare fått tegningsblødning før fødselen var i gang med tredjemann, og da kom den på torsdag og fødselen startet søndag morgen.

Skrevet

Takk for respons - veldig ulikt som jeg tenkte - da venter jeg i spenning :D

Skrevet

Takk for respons - veldig ulikt som jeg tenkte - da venter jeg i spenning :D

Krysser fingre for deg :D
Skrevet

Hvor mange dager blødde dere? Vanlig at det skjer flere ganger? Hadde nesten ikke spor i går, men i dag kom plutselig mer blodfarge blandet med slim... Hadde første gang i forgårs.

Skrevet

Ringte føden i tilfelle og de sa at Slimblandet blod et par dager er helt vanlig :) best å være på den sikre siden! :D

Skrevet

Ja, lurt å høre :) ! Jeg har jo blødd i en uke, med unntak av 1 dag. De sa det var normalt, men det visste ikke jeg altså. Kjekt å vite.

Skrevet

Ble litt usikker ; er du og førstegangs? :) Jeg syns det er best å ta en ekstra tlf til føden, man føler jo så stort ansvar, og det er lett å bli usikker. Jenten vår sparker heldigvis og er fornøyd :) Så fører jeg en bok på alt som skjer nå slik at jeg vet neste gang :)

Skrevet

Jeg er førstegangs ja :) ! Men det er jo kjekt at du noterer, så har du det til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...