Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å få time hos gyn med henvisning fra lege?

Anbefalte innlegg

Er det verdt å dra på Volvat å betale 1100kr for å få time kjapt ell får man time ganske raskt med henvisning? Og mannen skal ta sædprøve da...det blir 700kr til...så 1800kr for å få time mandag......

Anonym poster: 051bb7d866799efad81400c54ac34c5f

Fortsetter under...

Kupper tråden litt men jeg har bestilt time hos fastlegen for en gynekologisk undersøkelse.hun er dame. Er det helt feil?;/.. tenkte jeg bare skulle høre hbordan det stod til oppi der :P.se på eggstokker, celleprøve, cyster, arrvev, sopp, phnivå etc..

Er hun kanskje ikke kompetent nok? Vurderte volvat.men det koster 1350 kr.. ; s...

Jeg var his min fastlege for å sjekke alt det der, men slo meg ikke helt til ro uten å få tatt ultralyd jeg da....for jeg har fått så veldig menssmerter og eggløsningssmerter så vil sjekke om det er no cyster osv....ikke blir jeg gravid igjen heller og legen min tar så lett på det...sier at dette er helt normalt osv...nå har det gått ett år uten at spiren sitter så da vil jeg ha litt mere utredning....Jeg skal på volvat på mandag...1095kr for 20 minutter inne hos gynekolog! Dyrt, men verdt det :)

Jeg og har fått mye smerter nemlig og blir heller ikke gravid! Er riktignok kun på pp3 men greit å få en sjekk . Har time på fredag, så får vi se hva som skjer. Lykke til del gjerne erfaringen din på volvat ;)

Annonse

Du har fått smerter du nå også?jeg har alltid hatt litt menssmerter og eggløsningssmerter, men ikke sånn som nå! Nå blir det vondt både i ryggen og nedover låra...og i flere dager!! Skikkelige smerter, noen ganger så ille at jeg må ligge noen timer før det går litt over! Har fått kviser på ryggen også, det har jeg aldri hatt! Menssmertene kommer og går gjennom hele syklusen, spesielt etter eggløsning frem til ikm...og bekkensmerter har plutselig dukket opp...det er såååå mye som er forandret og legen min sa bare at dette er hormoner, helt normalt! Men jeg skal sjekke det ordentlig før jeg slår meg til ro! Jeg føler det er noe galt! Hvilke smerter har du?

Jeg var på fastlegen og fikk henvisning til gyn i begynnelsen av januar, pga at jeg har pcos, og ville sjekke om det var noe som kunne gjøres for at jeg kunne bli gravid litt fortere denne gangen.. (Sist tok det 1,5år...)

Tre mnd etterpå fikk jeg et brev fra sykehuset om at siste frist for time var i februar 2014!!!!

Jeg har FORTSATT IKKE etter 6 mnd fått brev med innkalling til time!!!

Ganske tydelig at dette ikke blir prioritert!! Vil anbefale alle som har mulighet å gå til privat gyn!!!

Hvorfor går du ikke privat da? Iløpet av en uke nå så er vi ferdig med gynundersøkelse av meg, sædprøve av mannen og hormonprøver av meg! 1800kr takk, men det er ikno annet jeg heller vil enn å bli gravid så vel anvendte penger :)

Du har fått smelter du nå også?jeg har alltid hatt litt menssmerter og eggløsningssmerter, men ikke sånn som nå! Nå blir det vondt både i ryggen og nedover låra...og i flere dager!! Skikkelige smerter, noen ganger så ille at jeg må ligge noen timer før det går litt over! Har fått kviser på ryggen også, det har jeg aldri hatt! Menssmertene kommer og går gjennom hele syklusen, spesielt etter eggløsning frem til ikm...og bekkensmerter har plutselig dukket opp...det er såååå mye som er forandret og legen min sa bare at dette er hormoner, helt normalt! Men jeg skal sjekke det ordentlig før jeg slår meg til ro! Jeg føler det er noe galt! Hvilke smerter har du?

Jeg har smerter i korsrygg og nedree del av mage samt stikking og vondt i begge sidene, eggestokker??!?!. Så må få sjekket. Time på fredag ;)

dag har jeg vært til lege å undersøkt nedentil. Vel.det var jo en skuffende affære. . Hehe.. opp på benken, spre beina, inn med instrumentet, celleprøve, " nå kan du kle på deg" good bye...

Prøvde å spørre om ting og tang men neida.. ingen svar eller nei det kan jeg ikke se eller sjekke eller nei de prøvene kan jeg ikke ta..

Jaja.. fikk hvertfall tatt celleprøve da... ; p...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...