Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #1 Skrevet 31. mai 2013 Har gått en del år å lurt på noe.. Skammet meg, men også vært litt fasinert av det... Da jeg var 16-17 år gammel, var jeg på en fest der jeg sovnet på sofaen. Etter en stund kom det en mann og dro opp skjørtet mitt å slikket meg litt. Jeg våknet, men turte ikke gjøre noe. Det var jo faktisk litt godt, så jeg latet som jeg sov mens jeg nøt det. Til dags dato tror fortsatt denne mannen at han har slikket meg mens jeg sov, jeg har aldri fortalt ham sannheten.. Er dette overgrep, eller er det en syk ting som jeg faktisk tenner litt på? Når jeg var liten pleide jeg og venninnene mine å leke "lat som du sover" leken, der vi slikket på hverandre mens vi latet som vi sov. Og nå, i mitt nåværende forhold, så har jeg et ønske om at mannen min skal gjøre ting med meg mens jeg "sover", men han vil ikke da dette blir for sært. Er jeg rar? Har jeg en syk fetish, eller er jeg utsatt for sexuelle overgrep som er blitt litt sånn stocholm syndromet? Anonym poster: 86fd9fc15c05a2212de4d5510f8361d3
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #2 Skrevet 31. mai 2013 Kan det være at du rett og slett har lyst til å kunne få nyte at noen tilfredsstiller deg uten at det er noen krav om å tilfredsstille partneren tilbake akkurat der og da. Der kan være veldig befriende å på forhånd ha avtalt at det er slik det er, da jeg tror mange får sin nytelse litt ødelagt av forventningspresser om å prestere tilbake. Men det er jo bare en teori. Anonym poster: c184863be93834385bec3dec71acf37e
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #3 Skrevet 31. mai 2013 Det var i utgangspunktet et overgrep da mannen gjorde dette vel vitende at du "sov". Det dere gjorde som barn er uskyldig mener jeg, og kan ikke sees på som et overgrep. (Så lenge du var med på det selv og ikke har men av det i dag.) Det at du har tanker om dette klarer jeg ikke se er unormalt. Sexualiteten forandrer seg med årene, og hvis dette tenner deg klarer jeg ikke se at du har varige men fra denne mannen. Heldig for deg!! Tenk på de som sliter med voldtekt i tiår etter tiår... Så jeg synes ikke du er rar eller noe annet Anonym poster: e162f5d80deb83fce05dec81edcecb32
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 HI her.. Jeg var med på det når jeg var liten, der var jo rein nysgjerrighet og eksperimentering vi drev med.. Og ja, det er ganske deilig å tenke på at jeg ikke må yte noe tilbake, og at det ikke er forventning og orgasme.. Jeg trenger ikke oppnå orgasme, bare nyte det lengst mulig, sånn at jeg har noe å fantasere om når jeg senere tilfredsstiller meg selv. Det er litt rart, for når jeg ser på at mannen min slikker meg, så blir jeg ikke mer tent der og da, men senere, når jeg er alene, blir jeg kjempe kåt av tanken på det jeg har sett... Jeg har bare aldri hørt om noen som har det på samme viset som meg, å da blir jeg litt nervøs for at det er noe alvorlig i veien med meg og min sexualitet, eller om at jeg faktisk tenner på noe som kan være straffbart.. Jeg tenner jo også på å slikke jenter som "sover" eller spionere på dem når de koser med seg selv...jeg er hetro, men lespesex, det tenner meg! Herlighet jeg er rar Og det med voldtekt, det vet jeg utrolig nok alt om! Jeg har blitt voldtatt ganske brutalt 2 ganger, og sliter den dag i dag med det.. Det er jo bare med på å gjøre mysteriumet meg enda mer rart... Anonym poster: ae89a2185fb27704ee68107c6cdca00b
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Mannen min vil gjerne at jeg skal vekke han med åsuge han på morgenen. Dette blir vel noe av det samme? Bare at du ikke vil våkne;) men kan du ikke spørre mannen om han kan vekke deg en morgen. Mannen min har prøvd seg på sex og også oralsex på meg mens jeg sover, jeg liker det ikke, når jeg sover så vil jeg bare sove. Men vi er forskjellige. Anonym poster: a07b5d3ecca7fdb277d9fe7801d377a6
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #6 Skrevet 31. mai 2013 Ikke noe galt i det vel så lenge du liker det. Jeg er slik at hvis kjæresten min prøver seg på noe på natten, mens jeg sover, så våkner jeg selvfølgelig, og jeg elsker det! Å bli vekket på den måten alle er forskjellige, og det er ikke sykt Anonym poster: 949e9290f02d8857a3582d0cb82689db
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2013 #7 Skrevet 31. mai 2013 Tror det var Freud som slo fast at mange kvinner drømmer om underkastelse, at de fantaserer om en romantisert "voldtekt" for å slippe å ta ansvar for sin egen nytelse, da dette i lange perioder i historien er blitt forbundet med skam. Og det er også derfor eventyr og Hollywood filmer blir så populære, der hvor jenta blir reddet og båret ut fra forheksede tårn, eller brennende bygninger, og hvor de får det oppvåknende kysset av sin redningsmann og kaster seg lykkelig om han. Tendensen er også at det oftest er kvinnen som er den underdanige i et SM-forhold. Så det å tenne på ansvarsfraskrivelsen for egen nytelse er du absolutt ikke alene om, du er svært normal! Anonym poster: c07d32b5179597fe874a9da58d842791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå