Gå til innhold

Våkner midt på natta...

Anbefalte innlegg

Andre som plages med dette?? Er jo bare i uke 21 og synes det er tidlig å allerede nå få søvnvansker pga vond rygg! Kan ikke huske det startet så tidlig i forrige sv.skap... :/ Det er utrolig vanskelig å finne en god stilling å sove i allerede og mannen min sier at jeg ynker meg halve natta. Magen ligger godt over "normalen" på s/f-mål (rett over det grønne feltet) selv om vekta bare har økt med 3-4 kg. Er sliten allerede jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144052722-v%C3%A5kner-midt-p%C3%A5-natta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det selv, med vond rygg, vondt bekken og at jeg må opp og tisse noen ganger i løpet av natta.. Kommer ikke til å få en god siste natts søvn før lille er ute tenker jeg nå :/

Ikke alle gravidplager som er så veldig gjille.. Er nesten 18 uker på vei med nr 2. Har slitt med ryggplager siden uke 5..:/

Jeg våkner også stort sett hver natt, men fordi jeg må tisse og/eller har hatt mareritt :P Og jeg er bare 14+3! Jadda... Men om jeg våkner før 5 og ikke skal opp før 7, så greier jeg som oftest å sovne igjen da. Har bekkenplager allerede jeg også, men ikke så ille å komme seg ut av senga enda. Blir nok verre når magen i tillegg blir stor og tung!

Gjest tuttemor

uke 12, og legger meg rundt kl 23... må på do i 2-3 tia på natta ig har ofte problemer med å sovne igjen... i helgene når jeg ikke må opp 5.30 så må jeg opp rundt 6 igjen uansett for å gå på do =/ slitsomt..men det med tissatrengt gir seg kanskje en del i 2 trimester??

Annonse

"Godt" å høre at det ikke bare er meg... Må sjelden på do om natta lenger, men ryggen verker som bare det... :( Sovna kl 24 og våkna kl 4 i natt og sovna igjen kl 6. Opp igjen med de to minste kl 7. Slitsomt! Særlig når man ikke har mulighet til å få sovet litt på dagen. Jaja... Må vel bare holde ut. Tar det som en opptrapping til våkenetter med nurket i magen! ;)

Gjest tuttemor

"Godt" å høre at det ikke bare er meg... Må sjelden på do om natta lenger, men ryggen verker som bare det... :( Sovna kl 24 og våkna kl 4 i natt og sovna igjen kl 6. Opp igjen med de to minste kl 7. Slitsomt! Særlig når man ikke har mulighet til å få sovet litt på dagen. Jaja... Må vel bare holde ut. Tar det som en opptrapping til våkenetter med nurket i magen! ;)

ja det er kjedelig når man helst ønsker å være uthvilt nå babyen kommer =)

Er ingen som kan stå opp me de "2 minste" for deg en gang iblant så du får sove litt mer da..? pappaen eller noen andre? :)

Er i uke 26. Jada våkner som regel etter 3 timers søvn fordi jeg må på do. I tillegg våkner eller skriker 2 åringen til i løpet av natten. Har også problemer med bekkenet så må "reire" meg til hver gang jeg skifter stilling. Sover jeg mer enn 6 timer får jeg vondt i ryggen. Ved siste svangerskap sov jeg i en reclinerstol de siste 2 mnd. håper jeg slipper d denne gangen;)

Gleder meg til sept jeg og å få se lillegutt. Regner med d blir lite søvn de neste 2 årene så bare å innstille seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...