Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gjort det? Jeg gjorde det ofte da jeg var yngre. Dårlig selvbilde, skulle ingenting til. Nå føler jeg meg dum som var sippa hver gang vi skulle ha det gøy. Har ikke så mye kontakt med de jeg var med da lenger.

Anonym poster: c2cda134375df57665a482acf347f38d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sippet i fylla. Det er så patetisk! Klarer ikke ha medfølelse med slike folk. Heldigvis er det ingen jeg omgås med som holder på sånn!

Anonym poster: ea6a22df2b03455c7cd49b7002beacb1

Skrevet

Ja jeg gjør det fortsatt å jeg er 22 år.

Men da er det jo fordi vi kommer inn på følsomme temaer.

Det er likevel ikke ting jeg hadde gråtet av visst jeg var edru,men det er som sagt følsomme temaer som blir tatt opp å da overreagerer jeg fordi jeg har drukket.

Anonym poster: 045cd1aea8d23f1ef0137897e94e7478

Skrevet

Nei gosjamei ... hadde jeg begynt å gråte når jeg drakk alkohol hadde jeg sluttet å drikke. Lite glamourøst med aftenkjole, champagneglass og forgrått ansikt med mascara til knærne :o

Skrevet

Nei det er jo bare så fjortis assa..!. ;)

Skrevet

Hadde en venninne som gjorde dette en stund da vi var yngre. Tror ingen andre enn hun selv husker dette i dag, men når jeg tenker tilbake, så tenker jeg at hun kanskje var litt deprimert i den tiden uten at noen av oss forsto det den gang.

Anonym poster: c78f37bf1168a38cb9e6eb0215fea1a7

Skrevet

Det har skjedd én gang at jeg har begynt å gråte samtidig som jeg drikker.

Det var når Rybak vant ESC i 2009, og jeg ble såååå rørt!

Av vennene mine har jeg kun sett hun ene gråte én gang på fylla også. Men det var følelser som hadde bygget seg opp alt for lenge, og alkoholen ble vel hennes måte å plutselig få følelsene ut på...

Generelt føler jeg vel at folk som griner når de drikker ikke får så mye sympati annet enn "kald" trøst...

Anonym poster: 573bb3aa9c7421911564bc85c0105d45

Skrevet

Ikke jeg, men svigermor!!! Og gudameg så slitsomt det er å være med henne i festlige anledninger når det har blitt et par tre tequilaer.

Anonym poster: 966559452eb20026004e70fd2bb6dcd5

Skrevet

Har hendt ja. Men da har det vært fordi jeg har hatt kjærlighetssorg å prøvd å drikke det bort på byen med jentene. Endte alltid med grin og ringing til eksen. Off pinlig

Anonym poster: 699d5d2e3ceb146fb2a4fc85050faaf3

Skrevet

Jepp..... Jeg har gjort det. Og derfor tok jeg meg en lang pause fra fester. Jeg var deprimert på den tiden og merket med en gang jeg fikk alkohol innenbords at følelsene ble umulig å styre. Helt forferdelig!!!! Slik var det lenge, og etterhvert som tiden gikk ble jeg faktisk redd for å ta meg et glass i festlig lag. Var redd for å begynne å sippe. Dette hemmet meg sosialt i lang tid. Håper virkelig noen av dere tenker dere om to ganger før dere dømmer noen som er så "fjortis" at de gråter på fest. Det kan faktisk være at vedkommende har det veldig tøft. Og jeg for min del var aldri ute etter oppmerksomhet...

Anonym poster: 66cfa03f903b18d37f852f46e610b080

Skrevet

Har hendt for noen år siden ja.

Jeg er generelt en veldig følsom person og spesielt før så tok jeg lett til tårene, uansett om jeg var lei meg eller sint.

Når det da skjedde noe negativt eller ble snakket om noe kjipt mens jeg drakk, så kom tårene fort gitt ;)

Og ikke bare gråt jeg, men hadde og kanskje har litt ennå, en tedens til å prate om personlige ting når jeg drakk :P

Jeg slet også med depresjoner og div tidligere etter en vanskelig oppvekst og det hjalp vel ikke akkurat på.

Flinkere til å kontrollere meg nå ;)

Anonym poster: 1702d2d1dd51e47981a3725fd6d09467

Skrevet

Jepp..... Jeg har gjort det. Og derfor tok jeg meg en lang pause fra fester. Jeg var deprimert på den tiden og merket med en gang jeg fikk alkohol innenbords at følelsene ble umulig å styre. Helt forferdelig!!!! Slik var det lenge, og etterhvert som tiden gikk ble jeg faktisk redd for å ta meg et glass i festlig lag. Var redd for å begynne å sippe. Dette hemmet meg sosialt i lang tid. Håper virkelig noen av dere tenker dere om to ganger før dere dømmer noen som er så "fjortis" at de gråter på fest. Det kan faktisk være at vedkommende har det veldig tøft. Og jeg for min del var aldri ute etter oppmerksomhet...

Anonym poster: 66cfa03f903b18d37f852f46e610b080

Var det samme med meg. Jeg var deprimert og hvis det skjedde en "feil" begynte jeg å gråte. Ingen forstod det. Jeg tror jeg er deprimert igjen nå, og tenker mye på dette. Men nå er jeg såpass gammel at jeg skjønner at jeg ikke skal drikke når jeg er slik, det gjorde jeg ikke da, og skjemmes nå. HI

Anonym poster: c2cda134375df57665a482acf347f38d

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men av en eller annen grunn blir jeg alltid stående og trøste en eller annen som skal grine over noe -.- Jeg bare jatter med og prøver å trøste, men skjønner ikke hvorfor de alltid skal oppsøke meg for trøst

Anonym poster: 2d8b991a9ef2f25a5b4fa3c10ae3676c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...