Gå til innhold

Hvilke tilskudd (?)/medisiner tar dere for at det skal gå bra?

*ønskegull*

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med frys nå, og får progesteron og blodfortynnende. Men jeg er jo ikke gravid enda, men håper jeg tester positivt om noen uker. Hvis jeg ikke gjør det så ønsker mannen å prøve på hjemmelaget gull :) Så jeg lurer på hva dere gjør for å lykkes?

Jeg har tidligere sv.skap tatt ekstra progesteron og blodfortynnende uten at det har hindret abortene. Lurer på om dere tar noe ekstra vitaminer o.l.? Hcg?

Fortsetter under...

Jeg tar disse Lifecare Gavid- tabl. Men skal jeg ta ekstra vitaminer i tillegg til disse? Eller blir det for mye? Jeg hørte med klinikken om mulighet for hcg- inj., men det er de ikke særlig villig til å prøve. Prednisolon hadde de ikke peiling på. I hvert fall ikke sykepleieren jeg snakket med.

Jeg må sjekke ut dette scilisea orginal, Tante_Esel. Dette kan vel ikke rote til fryseforsøket?

Annonse

Jeg tar disse Lifecare Gavid- tabl. Men skal jeg ta ekstra vitaminer i tillegg til disse? Eller blir det for mye? Jeg hørte med klinikken om mulighet for hcg- inj., men det er de ikke særlig villig til å prøve. Prednisolon hadde de ikke peiling på. I hvert fall ikke sykepleieren jeg snakket med.

Jeg må sjekke ut dette scilisea orginal, Tante_Esel. Dette kan vel ikke rote til fryseforsøket?

scilicea original hjelper for å få tykkere slimhinner, så det kan ikke ødelegge :) bare bedre :)

Hadde jeg vært deg, hadde jeg kutta ut lifecare tabl med zink e-vit, magnesium og B-stress (så får du i deg folat) og tatt scilicea 3ganger pr. dag

Magnesium virker betennelsesdempende, så hvis du tar dobbel dose, så kan det virke litt som prednisolon, bare at det er naturlig!

fikk heller ikke lov å ta hcgstøtte gjennom hele forsøket... var på riksen da... masse lykke til <3

Da har jeg kjøpt inn Multi B-stress. Tenkte å ta to pr dag for å dekke opp folaten. Den inneholder også magnesium. Og så kjøpte jeg Vitamin E kompleks. Trodde mannen hadde Zink fra tidligere, men tror den ligger på jobben hans. Scilicea fant jeg ikke. Men jeg tar Progynova, og den skal bygge opp slimhinnen.. Kanskje det holder da?

Jeg tok multivitaminer, gikk over til den gule gravidesken fra apoteket sent i andre trimester. Folat, tran og albyl-e. I tillegg tok jeg crinone og slike babyklisterdråper første trimester.

Nå tar jeg også større doser jern og D-vitamin da lagrene er relativt tomme. Skulle gjerne sjekket og fylt opp disse før graviditeten.

Lykke til:)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...