andrelillegull Skrevet 30. mai 2013 #1 Skrevet 30. mai 2013 Jeg lurte på om dere som har sol å varme nå, om dere soler dere og magen? Er det skadelig for den lille inni der å sole seg, eller går d greit?
Tilith Skrevet 30. mai 2013 #2 Skrevet 30. mai 2013 Bare å sole seg ute, men bruk høy solfaktor og smør ofte, for det er økt fare for pigmentflekker i huden og de kan risikere å ikke gå bort
Møøø Skrevet 30. mai 2013 #3 Skrevet 30. mai 2013 Og pass på at magen ikke blir overopphetet Kos deg og nyt sola Hvem vet hvor lenge vi får beholde den...
Dini Skrevet 31. mai 2013 #4 Skrevet 31. mai 2013 (endret) Du skal helst ikke sitte i sola i den værste varmen, og ikke sole deg for lenge av gangen, ta heller pauser innimellom. Det er for å unngå at babyen/fostervannet skal bli opphetet.. Jeg soler meg ikke selv, men det er jo smak og behag.. Når sola er fremme må jeg sitte i skyggen for jeg får hetetokter, jippi Endret 31. mai 2013 av Westroze© ♀+?
Tredjemann på vei :D Skrevet 31. mai 2013 #5 Skrevet 31. mai 2013 Personlig så orker jeg ikke å sitte/ligge rolig i sola, så jeg legger meg enten i skyggen eller beveger meg når jeg er ute Men det er nok ikke farlig med mindre du ligger lenge med magen mot sola..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå