Poteta Skrevet 30. mai 2013 #1 Del Skrevet 30. mai 2013 Har en liten prins på snart 2 uker. Denne uka har han fått mer og mer luft i magen, oghar problemer med å rape. Skreket i nesten 4 timer nå, men er rolig hvis han får ligge på puppen... Prøver å få han til å rape ved å legge han på skuldra, magen over beina, stryker han på ryggen osv, men han blir urolig og skriker med en gang han kommer bort fra puppen... Har ikke vært sånn før det har gradevis blitt værre denne uka.... Tydelig at han plages med luft i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poteta Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 30. mai 2013 Lurte da på omnoen har noen tips å komme med... Får jo helt vondt av han stakkar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lUmlUm med tulla si Skrevet 31. mai 2013 #3 Del Skrevet 31. mai 2013 Prøv å ta dype knebøy med han på skuldra... Ble tipset om dette på sykehuset da mi tulle ikke var så rapete av seg. Funka for henne i hvert fall, selvom vi av og til måtte bruke vel 20 min før hun ville rape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poteta Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 31. mai 2013 Treningsøkt dt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lUmlUm med tulla si Skrevet 31. mai 2013 #5 Del Skrevet 31. mai 2013 Treningsøkt dt da Åja, det er det virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poteta Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2013 Treningsøkt dt da Åja, det er det virkelig Prøvde deg litt på det i dag, men kroppen er ikke helt med på den ennå... :/ Men går litt bedre i dag virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 1. juni 2013 #7 Del Skrevet 1. juni 2013 Kan det være han får i seg for mye melk? I så fall kan det være en mulighet å prøve en smokk litt for å stille sugebehovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvador Skrevet 4. juli 2013 #8 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har veldig mye melk, og min lille er mye plaget med luft, og heller ikke så flink til å rape. Her har det fungert greit å ta pauser under ammingen, og da holder jeg h*n under armene og så sitter h*n på låret mitt mens jeg strekker ut ryggen på h*n, vipper litt fra side til side, og noen ganger kommer det en rap, noen ganger ikke. Men tror det hindrer at det blir svelget så mye luft. Smokk har fungert veldig bra her, lettere å roe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå