Gå til innhold

Hva er det med meg??

selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Ja, hva er det med meg? fikk melding fra ei god venninne som fortalte at de skulle få sitt tredje barn. Hun hadde ikke sagt noe før i dag, etter oul, tatt fostervannsprøve osv. Så blir jeg lei meg.. synes synd på meg selv... og selvfølgelig glad på deres vegen. men fikk en vond klump av misunnelse i magen:( Måtte bare få det ut...

Huff:( at det skal være så vanskelig...

Fortsetter under...

Uff, ikke noen god følelse... Vet du, jeg skjønner deg kjempegodt, det er ikke rart at du ikke er udelt positiv til andres graviditeter. Du vil jo så gjerne at det skal være deg, og du har jo akkurat vært gravid, og langt på vei også.

Det ER urettferdig... Det er ingen mening i at noen skal måtte gå gjennom dette gang på gang... Og jeg håper så inderlig at det blir din tur snart!!

Ja, hva er det med meg? fikk melding fra ei god venninne som fortalte at de skulle få sitt tredje barn. Hun hadde ikke sagt noe før i dag, etter oul, tatt fostervannsprøve osv. Så blir jeg lei meg.. synes synd på meg selv... og selvfølgelig glad på deres vegen. men fikk en vond klump av misunnelse i magen:( Måtte bare få det ut...

Huff:( at det skal være så vanskelig...

er sånn selv... blir alltid en sorgensdag for meg, når noen forteller at de er gravide... jeg gråter, og pines i stillhet.. så altså ikke noe jeg viser til andre... Og jeg er jo glad på deres vegne, for jeg unner ingen å oppleve alt jeg har opplevd... men allikevel, så er jo tanken og følelsen av at"det skulle vært meg" der hver gang....

det føles rett og slett urettferdig!

Ikke begrav følelsene dine.. prøv heller og akseptere dem. Godta at de har noe du så gjerne vil ha nå.. så du får lagt smerten bak deg <3

sender en god klem til deg...

Annonse

Du er ikke alene om disse følelsene. Jeg er ubeskrivelig misunnelig hver gang jeg ser naboer og venner med voksende mage. Kom hjem fra fryseinnsett, og treffer på naboen og sin nyfødte. Dagen før traff jeg på en eksnabo med sitt nyfødte barn. Det var hennes tredje. Hun startet prøvingen på førstemann lenge etter oss. Men alle barn er jo små mirakler, og vi får tenke at snart - en gang- er det vår tur til å trille rundt :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...