Gå til innhold

Hadde dere tatt flere tidlig ultralyder om en så hjerteaktivitet i uke 8+2?

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier hadde dere tatt flere? Ul i 8+2 så var alt helt fint. Er nå tolv uker på vei. Føler at det fortsatt er noen inni der. Fortsatt ømme brystvorter, kvalmen, trøtt, halsbrann. Meeeen en leser seg jo redd, jeg har vertfall gjort det. MA er mitt største mareritt for øyeblikket. Men ser jo at de aller fleste har blødninger av varierende grad, noe jeg ikke har hatt. Gynekologen mente det ikke var nødvendig med en ul til før den uke 18. Ville bare høre deres mening :)

Fortsetter under...

Har man opplevd å miste flere ganger, så skjønner jeg at man vil på så mange UL som mulig, for å være sikker. det er ikke godt å gå rundt å være redd. Men jo lenger på vei man er, jo større sannsynlighet er det for at det går bra.

Jeg hadde i uke 7 og har vært igjen i dag, 12+4. Valgte og ta en til for har ikke fått innkalling til ordinær ul før 28/7 grunnet ferie o det er så lenge til!! Det var helt fantastisk og se den lille danse rundt i magen og høre sterke hjerteslag :) nå skal jeg bare nyte magen som vokser og kose meg med sommer (snart) :) :)

Jeg er i dag 10+2, og har hatt ul i både uke 6 og 8, den første privat fordi jeg MÅTTE finne ut om det var liv inne i der. Ul i uke 8 var ett tilbud fra Rikshospitalet etter at dette er IVF. Og selvsagt takket jeg ja til det :-) Ett flott og bankende hjerte begge gangene. Har bestilt privat ul igjen, og skal inn når jeg er rett over 12 uker. Uroer meg værre en værst, tenker også på MA, selv om jeg ikke har noen historie fra det selv. Og graviditetssymptomene er nokså tydelige. Har nok lest litt mye jeg også tror jeg ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...