Gå til innhold

Auau... Vondt i siden...

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørketreet

Jeg har så mye vondt i siden, omtrent der man får sting/hold når man løper, og det er litt slik det føles som også. Litt stikking... På høyde med navlen og ut til den ene siden (høyre).

Har våknet av det noen ganger også, at det er ekstra vondt på måten jeg ligger f.eks.

Jeg tenker automatisk at det er et dårlig tegn, men for alt jeg vet er det helt normalt?

Er førstegangs, så alt er så nytt :)

Uke 12+4

Jeg har tenkt å snakke med jordmor om dette, men jeg vil gjerne høre fra andre gravide også! :rolleyes:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144052429-auau-vondt-i-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det kan også kjennes ut som menssmerter ja :)

den stikkingen og strekkingen er mer ligamentene du kjenner,altså bindevevet som strekker seg.

mensmertene er vel mer livmora som utvider seg tenker jeg.

begge deler er normale.

jeg personlig har ikke hatt menssmerter på ett par uker og har fått de igjen nå, og jeg syns ikke det er noe hyggelig....

Annonse

ja tror det er mange som har det :) jeg har hatt i det i allefall.

men det er vel ikke så vanlig at man har det konstant. hvis du har det konstant uansett hva du gjør og det er rimelig ille så hadde jeg tatt en tlf til jordmor for sikkerhetskyld. men sikkert ikke ikke farlig det heller altså :)

Gjest Bjørketreet

Nå skal jeg til jordmor på mandag, jeg har så mange andre spørsmål også :lol:

Har ikke vært på noen andre kontroller, bortsett fra den første kontrollen hos legen da hun tok blodprøver osv. Vi snakket ingenting om graviditet generelt, så jeg merker at jeg trenger å snakke og spør litt om dette her! Det skjer jo så mye rart :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...