Gå til innhold

Vi fikk se babyen vår <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

10+5. En bitte liten sprell levende baby. Så lykkelig <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig. Vi var på tidlig UL forrige gang vi var gravide. Dene gangen så venter vi nok. Jeg er ikke så bekymret nå.. Med vi må på 3D UL etterhvert da. det er bare helt fantastisk.

Skrevet

Jeg var så usikker fordi jeg ikke har vært kvalm. Så følte at jeg bare innbilte meg svangerskapet. Godt å få bekreftelse, så herlig å se nurket vårt slå kollbøtte og sprelle:-)

Skrevet

Ser den. jeg var kjempenervøs sist. men nå er kroppen så stappfull av hormoner og symptomer på graviditet, at jeg nesten tror at det er fler enn en inni der. Så er veldig sikker på at jeg er gravid.. men er jo ikke så langt på vei da. Så mye kan skje. men tror det går veien..

Skrevet

Håper at alt går bra, Heklemamma:-) Man er nok litt tryggere og avslappet når man har fått barn før. For meg er det så uvirkelig at jeg er gravid at jeg omtrent leter etter tegn på at jeg ikke er det...

Skrevet

Håper at alt går bra, Heklemamma:-) Man er nok litt tryggere og avslappet når man har fått barn før. For meg er det så uvirkelig at jeg er gravid at jeg omtrent leter etter tegn på at jeg ikke er det...

Husker jeg hadde det sånn første gangen også. Men, det er en trygghet å vite at når testen er positiv, så er det svært liten sjanse for at ting går galt. De som opplever SA opplever det stort sett før forventet mens. Men, jeg kjenner meg igjen i bekymringene dine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...