Gå til innhold

Noen som har knukket ankel her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Oj.

Vanskelig å kommentere en slik tråd. Delene, helheten, bøyningsformene og punktuasjonen, selve innholdet, og det faktum at den startet i 2013 og ble gjenopplivet med et meget kunstig åndedrett i forgårs... Nei. Kan ikke. Det må være 🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

Nå er det 5 år siden jeg brakk ankelen,men jeg har ikke hørt noe snakk om å fjerne skruer eller stenger i ankelen. Er det vanlig at det blir fjernet ?

Hvis de ikke utgjør noe problem lar de dem som regel sitte. Noen steder kan det være risiko for mer slitasje og da fjernes de.

Men dette er noe som avgjøres individuelt.

Anonymous poster hash: 75720...f25

Hei det er Kristian her er 24 år og redd for og skru ut en skrue tror det skal gjøre vondt men hjernen min sier nei det gjør det ikke og kroppen sier ja det gjør det hva skal jeg gjøre er redd

Anonymous poster hash: be96e...462

Du får lokalbedøvelse, og det gjør ikke vondt. Litt ubehagelig/rart bare i det de løsner skruen. Jeg grudde meg veldig jeg også, men det var helt unødvendig.

Anonymous poster hash: b3639...446

Hei det er meg Kristian i gjend gruer meg sikkelig til og ta en skrue ut av beinet har ligget og vært lei meg og tenkt jeg kan ikke gå lenger jeg har ikke venner tenker jeg

Annonse

Hei det er meg Kristian 24 år gammel jeg er nå lei av det vonde beinet jeg var på

Nære

Vippen MEd og ta og

Fjerne beinet men det gjør

Mere vondt tror jeg En

Og

Løsne en skrue

Hei du Kristian på 24. Tusen takk for at du gjenopplivet en tre år gammel tråd på et mammaforum. Jeg drister meg til å foreslå en tur til legen for det du lurer på, evt en tur i skogen (på fleinsoppstedet du vet) for litt påfyll.

Anonymous poster hash: 89ccb...821

Hei jeg lurer på er det vondt og skru ut skrue fra ankelen

Anonymous poster hash: be96e...462

Hei igjen(d?), Kristian.

Du blir ikke SÅÅÅÅÅ anonym bare ved å klikke på anonymknappen. Vi skjønner at det fortsatt er du.

Gå til legen. (Bestill gjerne en dobbelttime, så du får tatt opp alt du plages med for tiden.)

Anonymous poster hash: 6b7ea...3ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...