Gå til innhold

Baby som bæsjer veldig sjeldent

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som snart er 3 mnd. Han har helt siden han ble født bæsjet sjeldent (opp til 2 uker mellom hver gang).har nevnt det for helsesøster tidligere som sa det var helt normalt. Men nå er det over 3 uker siden sist og jeg tenker at det må jo finnes grenser for hva som er normalt!? Jeg fullammer, og han viser ingen tegn til å mistrives på noen måte. Noen med lignende erfaringer?

Fortsetter under...

Eldste her bæsjet hver tredje uke fra hun kom ut til hun var fire mnd :) Hun ble fullammet. Nyt at du slipper bæsjebleiene! Bakdelen er at når det først da kommer bæsj så vet man jo ikke hva man skal gjøre ;) Hun begynte å bæsje hver dag når hun fikk faste måltider med grøt og frukt.

Eldste her bæsjet hver tredje uke fra hun kom ut til hun var fire mnd :) Hun ble fullammet. Nyt at du slipper bæsjebleiene! Bakdelen er at når det først da kommer bæsj så vet man jo ikke hva man skal gjøre ;) Hun begynte å bæsje hver dag når hun fikk faste måltider med grøt og frukt.

Takk for svar. Godt å høre at det er flere! Får nyte det mens det varer da ja :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...