MamsenMedToSmå Skrevet 29. mai 2013 #1 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg har en sønn som snart er 3 mnd. Han har helt siden han ble født bæsjet sjeldent (opp til 2 uker mellom hver gang).har nevnt det for helsesøster tidligere som sa det var helt normalt. Men nå er det over 3 uker siden sist og jeg tenker at det må jo finnes grenser for hva som er normalt!? Jeg fullammer, og han viser ingen tegn til å mistrives på noen måte. Noen med lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 29. mai 2013 #2 Del Skrevet 29. mai 2013 Min bæsjet sånn 1 gang i uka før. Tror ikke det gjør noe at det har gått 3 uker siden du fullammer. Men hvis du er usikker ville jeg ringt HS i morgen for å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petrine84 Skrevet 29. mai 2013 #3 Del Skrevet 29. mai 2013 Eldste her bæsjet hver tredje uke fra hun kom ut til hun var fire mnd Hun ble fullammet. Nyt at du slipper bæsjebleiene! Bakdelen er at når det først da kommer bæsj så vet man jo ikke hva man skal gjøre Hun begynte å bæsje hver dag når hun fikk faste måltider med grøt og frukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 29. mai 2013 Takk for svar tar nok kontakt med HS før helgen om det ikke skjer noe innen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2013 Eldste her bæsjet hver tredje uke fra hun kom ut til hun var fire mnd Hun ble fullammet. Nyt at du slipper bæsjebleiene! Bakdelen er at når det først da kommer bæsj så vet man jo ikke hva man skal gjøre Hun begynte å bæsje hver dag når hun fikk faste måltider med grøt og frukt. Takk for svar. Godt å høre at det er flere! Får nyte det mens det varer da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fake-blonde Skrevet 29. mai 2013 #6 Del Skrevet 29. mai 2013 Min bæsje heller ikke hverdag fra nyfødt, og nå er hun 6mnd, det er normal, min HS sa så lenge hver gang hun bæsje skikkelig full bleie så går det bra, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 29. mai 2013 #7 Del Skrevet 29. mai 2013 Nyt det altså. Her skifter jeg bæsjebleie 2 ganger om dagen hver dag. Han er 8 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå