Gå til innhold

Baby som bæsjer veldig sjeldent

MamsenMedToSmå

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som snart er 3 mnd. Han har helt siden han ble født bæsjet sjeldent (opp til 2 uker mellom hver gang).har nevnt det for helsesøster tidligere som sa det var helt normalt. Men nå er det over 3 uker siden sist og jeg tenker at det må jo finnes grenser for hva som er normalt!? Jeg fullammer, og han viser ingen tegn til å mistrives på noen måte. Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bæsjet sånn 1 gang i uka før. Tror ikke det gjør noe at det har gått 3 uker siden du fullammer.

Men hvis du er usikker ville jeg ringt HS i morgen for å høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste her bæsjet hver tredje uke fra hun kom ut til hun var fire mnd :) Hun ble fullammet. Nyt at du slipper bæsjebleiene! Bakdelen er at når det først da kommer bæsj så vet man jo ikke hva man skal gjøre ;) Hun begynte å bæsje hver dag når hun fikk faste måltider med grøt og frukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) tar nok kontakt med HS før helgen om det ikke skjer noe innen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste her bæsjet hver tredje uke fra hun kom ut til hun var fire mnd :) Hun ble fullammet. Nyt at du slipper bæsjebleiene! Bakdelen er at når det først da kommer bæsj så vet man jo ikke hva man skal gjøre ;) Hun begynte å bæsje hver dag når hun fikk faste måltider med grøt og frukt.

Takk for svar. Godt å høre at det er flere! Får nyte det mens det varer da ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bæsje heller ikke hverdag fra nyfødt, og nå er hun 6mnd, det er normal, min HS sa så lenge hver gang hun bæsje skikkelig full bleie så går det bra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt det altså. Her skifter jeg bæsjebleie 2 ganger om dagen hver dag. Han er 8 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...