MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2013 #1 Skrevet 29. mai 2013 Jeg er veldig mye kvalm. What to do? Jeg kan jo ikke planlegge noe som helst. I dag har formen vært veldig bra. Men lurer bare på hvor lenge det varer:p Noen gode råd?
Paulita Skrevet 29. mai 2013 #2 Skrevet 29. mai 2013 For meg har akupunktur hjulpet enormt! Skjønner bare ikke hvorfor jeg ikke gjorde det tidligere! Nå klarer jeg å spise mer mat, og i dag merker jeg at jeg brekker meg nesten ikke i det hele tatt. Anbefales! :-) ellers, cola og ingefærøl!
camilla136 Skrevet 29. mai 2013 #3 Skrevet 29. mai 2013 Frisk frukt, frisk luft, salt drops, solo eller fanta :-) spise før jeg er sulten har også hjulpet :-)
HH80 Skrevet 29. mai 2013 #4 Skrevet 29. mai 2013 Frisk luft , sove , sure pastiller .. Sitter på kveldsvakt nå og kjenner kvalmen komme sigende !! Fysj og fy : (
Mamsen&lillepip Skrevet 29. mai 2013 #5 Skrevet 29. mai 2013 (endret) For meg har seaband hjulpet masse! Det er bånd med en trykk kule som en har rundt begge håndleddene . Jeg må nesten ta de på før jeg står opp om morgenen, så skynder jeg å får i meg noe lett mat, som et knekkebrød, banan eller youghurt . Så kan jeg spise frokost litt etterpå, hjelper å alltid ha mat i magen for meg. Endret 29. mai 2013 av Mamsen&lillepip
Heklemamma Skrevet 29. mai 2013 #6 Skrevet 29. mai 2013 I mine forrige svangerskap så har eplemost vært redningen. Nå er jeg bare 4+4 med nummer tre, så jeg vet ikke hva som funker denne gangen, eller om jeg i det hele tatt blir kvalm. Men jeg vil nok forsøke eplemost også denne gangen, om kvalmen blir et problem.
Lizzy_77 Skrevet 29. mai 2013 #7 Skrevet 29. mai 2013 Jeg er ikke så veldig kvalm, men salte pastiller, blå farris og appelsinjuice hjelper meg gjennom dagene!!
MammaHåp1 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2013 Da er seaband bestillt:) takk for gode råd:) Hvilken type ingefær? Ingefærte/ ren ingefær eller hva er best? Tar gjerne i mot flere råd:)
Mamsen&lillepip Skrevet 29. mai 2013 #9 Skrevet 29. mai 2013 Det finner noen ingefær og mentol kapsler på apoteket som heter Bra! De er mot kvalme. Jeh har de, men glemmer å ta de ganske ofte så vet ikke om de hjelper like bra som seaband. Hvor bestillte du forresten? Jeg har bare kjøpt mine på apoteket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå