Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blodprøven i dag viste under 1 i utslag...så ingen resultat eller bebis på oss;(

35000 kastet ut vinduet og jeg er både sint og lei meg på samme tid..

Ble anbefalt vannscanning eller noe sånt av medicus for å sjekke at ikke noe har skjedd etter 6 behandlinger.. kjenner dere her til noe sånt?

hilsen fra ett stk knust hjerte:(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144052131-da-gikk-d-feil-veiigjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender mange varme klemmer. Utrolig vanskelig å ikke gå rett i kjelleren etter slike resultater. Vi var der selv i mars og gikk og deppa hvertfall fire uker i strekk.

Utrolig imponert over mange damer her inne som klarer å holde motet oppe og tenke positivt.

Lykke til videre :(

Vannskanning er helt greit å gjennomføre. Ikke vondt i det hele tatt. Hadde det selv på Medicus og da ble det oppdaget at jeg hadde muskelknuter i livmora. Var på Ahus og fikk skrapt bort litt men de kunne ikke fjernes for da ville det bli hull i livmora.

Her gikk det også galt med kjemisk graviditet denne gangen :(

Neste gang er det vår tur til å ha gullegget. Har du egg på frys?

Takk for alle svar.. e har aldri vært m på vannscanning så er ganske spent:) veldig kjekt å få vite korsen d fungerer:)

Ingen egg på frys.. hadde 23 eggposer men fordi jeg klasifiserers som høyrisiko pasient( grunnet eks antall overstimuleringer) ville medicus ikke peise på m medisin for å få alle eggene "med".. så ble kun to ut og kun ett var befruktet... og da tok mannen min valget mellom donor eller seg selv:( steintøft...

HÅper vi begge får bli med på gruppen med positive tester i neste runde:) når skal dere igang?:)

Annonse

Ikke gi opp, noen av oss må bare ha fler forsøk enn andre. Har ei jente på snart 4 år, og det tok oss 6 uttak og 12 tilbakesettinger før vi endelig ble gravide. Var innom det offentlige, Danmark og til slutt Medicus hvor vi lyktes:-) Nå går jeg høygravid med nr 2, og denne gangen gikk vi direkte til Medicus, selv om det ble mye dyrere. Ble da gravid på 4 uttak;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...