Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg snakket med jordmor og hu sa at det var flere som kunne få det.

Skulle visst komme av at fosteret var i en stor voksefase og at det kun var livmora som strekker og utvider seg.

men jeg liker det ikke for det jeg altså!

for ett par dager siden så var jeg ganske beymret altså... hadde noen tak som kom i magen og korsryggen og litt i lysken.

Var ikke sånn kjempevondt, bare murring. reiste til legen å hørte hjertelyd og han forsikret meg om at det ikke var noen abort på gang men.....

jormor mente at det jeg kjente i korsryggen også kan komme av bekkenplager, da dette også kan kjennes ut som murringer for noen.

hu også sa at det ikke var noe på bekymre seg over.

men jeg liker det ikke for det!

Tredjemann på vei : men magen strammet seg ikke da, og ikke gikk det over hvis jeg beveget meg eller satt stille eller noe sånt. men kanskje det er begynnelsen på kynnere? eller svake kynnere?

Den dagen da det var verst så var jeg på do å tisset heeele tiden da! følte jeg måtte tisse konstant...

jeg er jo bare 14+2 og er ikke det litt tidlig for kynnere?

Annonse

ok... kanskje det er litt normalt da. i hvertfall for noen :)

det har ikke vært så ille i dag altså, men har jent litt i korsryggen.

men jeg begynner å mistenke bekken plager og det gjorde jordmor også, for jeg blir veldig øm og får vondt i ryggen,spesielt etter jeg har gått.

Har allerede kynnere, er 12+0. det begynner jo tidlig, men forskjell på i hvilken grad man merker det.

Jeg synes disse menssmertene kommer og går hele svangerskapet, har riktignok hatt en ukes pause nå, men regner med de snart er tilbake slik jeg husker det fra de andre gangene....

Det høres litt ut som bekkenplager, og også ligamentsmerter. jeg sliter selv med bekkenplager, mensmurringer og ligamentsmerter og bekkensmertene kan noen ganger være litt mens lignende i nederste del av ryggen. Ro er som regel beste hjelpen. Jeg går ukentlig til manuellterapeut som jeg er veldig fornøyd med.Ligamentsmertene roer seg etterhvert, i ukene som kommer vier og strekker livmoren seg mye som forårsaker smerter fra lysken bl.a. Jeg har bare bittelitt ligamentsmerter noen ganger om nettene nå, nesten ikke merkbart. Er 25+5 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...