Cosinus3 Skrevet 28. mai 2013 #1 Del Skrevet 28. mai 2013 Hei, jeg er gravid og trenger en vogn. Vi vurderer en TFK og jeg lurer da på er det noen som har en TFK og hvilken modell har dere? Hvilken bag har dere og hvor fornøyde er dere? Jeg vurderer multi x, men er redd for om størrelsen fort blir for liten, barnet blir født til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisse_01 Skrevet 28. mai 2013 #2 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har TFK joggster twist. Har aldri anger et sekund. Elsker vognen. Bagen er "bare" 70 cm lang. Med vinterpose i ble den fort litt liten til gutten min, så byttet til sportsdelen da han var 4,5 mnd. Men var null problem med sportsvognen. Ble bare enda bedre Så alt i alt er jeg superfornøyd. Et tips er at TFK koster halvparten i Tyskland. Kjøpte den selv der på ferie. 4700 kr for alt. Venninne Mi bestilte på nettet. Betaler kanskje 300-600 kr ekstra for å få den sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi* Skrevet 28. mai 2013 #3 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg bruker multi x bag'en og er superfornøyd:) Fødte i oktober og har ikke trengt å bytte til sportsdelen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaglebeagle Skrevet 29. mai 2013 #4 Del Skrevet 29. mai 2013 Vi har TFK Joggster Twist. Fantastisk vogn, både mannen og jeg elsker den. Vi har hatt mange vogner med de andre barna, men ingen vi har vært så fornøyde med. Den er superenkel å manøvrere, flott både på asfalt og i ulent terreng og enkel å legge sammen/slå opp. Bagen er kanskje ikke den største, men hvorfor skal de ligge i bag så lenge? Vi byttet når snuppa var rundt 5 måneder, og det har fungert helt perfekt. hun Hun sover like godt nå. For meg er eneste ulempe at kurven under vogna er vanskelig tilgjengelig når du har vogna i liggestilling (sportdelen). Men det er ikke verre enn at man får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cosinus3 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2013 Takk for tilbakemeldinger! Jeg vil jo ha babyen vent mot meg lengst mulig da jeg synes det er hyggelig! Må nok tenke litt til, men tror det blir TFK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå