Gå til innhold

Hva skjer..? Dag 33 i syklus,ingen mens,negative tester,masse symptomer...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sitter i eksakt samme situasjon som deg her nå. 6 dager på overtid, flere tester med mystiske skyggestreker og flere negative siste ukene. Vonde bryster og stikkinger i magen, men verken mens eller baby ser det ut til.

Jeg var forresten hos legen da jeg hadde gått to uker over....Hun sa at kroppen er vanskelig å lese og vanskelig å forstå innimellom....Og at dette er absolutt ikke unormalt...Værre hvis det skjer hver mnd da, at syklusen blir på 55 dager, da er det noe rart.... :P

4<3lnsker nr 5: Hvis testene viser skyggestreker dag etter dag er du nok ikke gravid...Jeg også syns jeg kunne skimte en strek innimellom...Men har det først blitt en svak strek så skulle jo den bare blitt sterkere dag etter dag....Men jeg håååper for din del at du er gravid :)

Annonse

Det var trist..:/ Jeg opplevde det samme for et par uker tilbake. Jeg fikk svak negativ test først dag 32 i syklus som ble sterkere et par dager etterpå. Hadde sterke graviditetssymptomer fra dag 25. Dessverre ble den svakere igjen etter et par dager, så kom SA uken etter, dag 40 i syklus.

Synes det var så rart , for sist var testen sterk positiv dag 32, dette endte og i SA men i uke 11.

Det skal visst ikke være så lett alltid, satser på at alle gode ting er 3!!

Anonym poster: ce1213f27c6385e50db9b264e05438ce

Hos meg kom tanta i går, 11 dager på overtid. Har skikkelige menserter å har måttet ty til både varmeflaske og smertestillende. Lurer litt på om det kanskje var noe der som ikke ville bli og at det er derfor mensen er så kraftig på flere måter denne gangen.

Æsj da...så kjedelig for deg :( .... men du får gå på med nytt mot ,mot den neste syklusen nå :) Jeg har heller aldri gått så langt over som denne gang,33 dager...og jeg hadde kraftigere blødninger i mange dager,,og mye symptomer før mensen kom...men jeg nestet negativt altså,så var nok ikke gravid ...:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...