Gå til innhold

Stellevesker-- har det tatt helt av? :)

Anbefalte innlegg

Altså, mulig det bare er jeg som blir forvirra her, men har det de siste årene tatt helt av på stelleveskefronten? Ett vanvittig utvalg, kombinert med tildels sinnsyke priser (Altså når de passerer 1000,- ;) )

How to choose sier jeg bare! Gode tips mottas med takk :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051953-stellevesker-har-det-tatt-helt-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men har også lagt merke til at det er ganske dyrt.

Vi kjøpte stelleveska som hører til vår vogn, den kostet 1000 kr ca.. (emmaljunga).

Men på babyshop har de også stellevesker til 500 kr. Men jeg synes det er dyrt og.

Man får og kjøpt sånt nett til å henge på vogna :)

Jeg vet ikke, men har også lagt merke til at det er ganske dyrt.

Vi kjøpte stelleveska som hører til vår vogn, den kostet 1000 kr ca.. (emmaljunga).

Men på babyshop har de også stellevesker til 500 kr. Men jeg synes det er dyrt og.

Man får og kjøpt sånt nett til å henge på vogna :)

He he, ja de nettene er kjekke, men da viser jo alt rotet mitt ;) En plass må en jo ha det ;)

Er jo mye fint utvalg. Har hatt min andel lekre stellevesker. Nå har jeg kjøpt en som matcher edge duo. MEN egentlig duger hvilken som helst veske. Fint om denne da har noen kjekke oppbevaringslommer, innvendig og utvendig. Så kan man kjøpe stellematte til, eller bruke et pledd og engangs stelleunderlag. Kan festes med reimen på veska eller med f.eks tinkafukroker.

Gjest Trulte med to små

Jeg har tenkt på det samme ang at de er så dyre og skjønner ikke vitsen med det.

Fant ut at jeg kunne bruke pc veska mi som har flere rom og nesten ubrukt.

Får se om det fungerer hvis ikke kjøper jeg noe billig eller pent brukt :)

Annonse

Gjest nåharjeglystpåno3

Har stelleveska som hører til Emmaljunga vognen, og den kostet vel rundt 1000. Veldig praktisk da. Og så har jo denne veska vært med meg/oss rundt i 2 år nå, og blir minst 2 nye år nå når nr to kommer, så greit med en veske som holder, og er praktisk synes jeg. Den brukes jo nesten hver eneste dag i perioder...

Husker ikke merket men vi kjøpte en nøytral stelleveske til ca 900 da vi kjøpte Emmaljunga vogna (strengt tatt fikk vi både vogn, veske og pose av besteforeldre så kostet jo ikke oss noe..) Valgte en nøytal som vi har brukt ellers også, litt som en stor pc veske da mannen også ville ga en han syntes var grei å gå rundt med alene. Kan egentlig ikke se at det er en stelleveske om ikke en ser oppi -der er det noen rom til flasker og et stelleunderlag festet med borrelås inni.

Er veldig fornøyd med veska og har allerede begynt å klargjøre den med babyens ting om forhåpentligvis er her hvert øyeblikk ;)

Men enig i at man kan bruke nærmest hvilken som helst veske -bare ikke glem far! Greit at han også syntes den er grei å gå med så ikke det alltid blir du som må bære rundt på den når dere ikke har vogna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...