Gå til innhold

Nå skal jeg kjøpe meg en Bamix.. Har det mye å si hvilken modell jeg velger? KLARER IKKE BESTEMME MEG!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en Wilfa stavmikser for 1,5 mnd siden, og i går røyk motoren på den..

Så nå gidder jeg ikke billig-utstyr mer, og bestiller meg en Bamix i stedet.

Men så er jo luksusproblemet at det finnes flere typer!

Jeg trenger ikke den lange versjonen.

Noen som har en Bamix?

Er det så stor forskjell på om den har 140,160,180 eller 200W (Mono, DeLuxe, Svissline)

Ikke de sinnsyke prisforskjellene, men greit å ikke bruke mer penger enn nødvendig allikevel..

Takk for hjelp til dere som gidder å svare!

Endret av Pesta
Skrevet

Jeg vil tro at jo høyere watt, jo mer effektiv er den. Hvis du har ødelagt en, så vil jeg anta at du bruker den til tunge ting og da ville jeg gått for den med 200W.

Anonym poster: c7e97590bba995dde39f7612572d7583

Skrevet

Nei, bruker den mest til supper/puréer, og såppas skal vel de fleste stavmiksere tåle ;-)

Men ja, jeg ser poenget. Lurer bare på om den med mer watt er verdt de ekstra kronene..

Skrevet (endret)

Jeg har Gordon Ramsey edition, er veldig fornøyd. Men det ene bladet er ødelagt og butikken som selger den har sluttet å selge bamix :( Utrolig irriterende for har bare hatt den i litt mindre enn to år. Har den lille mølla men skulle ha hatt den lille foodprossesoren på linken der og. Vil tro at den samlepakken der er et godt kjøp ;)

Endret av Elina
Skrevet

Hah! Jeg har wilfa stavmikser og den har vart i 6 år :) Helt grei, men selvfølgelig finnes det sikkert bedre ;)

Anonym poster: 76aedfe043d03e4825bbd93c7995ed7a

Skrevet

Hah! Jeg har wilfa stavmikser og den har vart i 6 år :) Helt grei, men selvfølgelig finnes det sikkert bedre ;)

Anonym poster: 76aedfe043d03e4825bbd93c7995ed7a

Hehe ja, jeg var sikkert bare uheldig med min.

Skrevet

Jeg har Gordon Ramsey edition, er veldig fornøyd. Men det ene bladet er ødelagt og butikken som selger den har sluttet å selge bamix :( Utrolig irriterende for har bare hatt den i litt mindre enn to år. Har den lille mølla men skulle ha hatt den lille foodprossesoren på linken der og. Vil tro at den samlepakken der er et godt kjøp ;)

Jeg endte opp med å kjøpe den storpakken ;)

Håper foodprocessoren funker bra, så det blir verdt de ekstra kronene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...