Gå til innhold

En liten oppdatering:)

Håpernestegang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Lenge siden jeg har vært her inne da det har vært godt med en skikkelig pause. Har kikket innom på dere, men ikke deltatt selv.

Vil takke for gode råd og støtte da alt var vanskelig!!

Etter to ma i siste halvdel av 2012 valgte vi å prøve på så fort som mulig. Vi er så heldige at det sitter på første forsøk hver gang:)

Er nå 30 uker og termin nærmer seg veldig raskt!! Det har vært et tøft svangerskap psykisk, helt tydelig at jeg ikke mentalt var klar for ny runde med bekymringer. Men nå føler jeg at vi snart er i mål!!!

Går på albyl-e og brukte crinone i første trimester. Har foreløpig hatt 8 ultralyder og føler jeg har fått god oppfølging. Valgte selv oppfølging gjennom fastlege og privat gynekolog siden jeg får vondt i magen av minner fra sykehuset.

Stå på videre jenter og igjen takk for oppmuntring når det så mørkt ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med oppdatering :-) herlig at det går bra denne gangen!! Skjønner godt at det er hardt psykisk. Det var mitt forrige svangerskap også (etter å ha mistet 4 ganger). Denne gangen har det vært mye lettere å slappe av, sikkert fordi det gikk bra sist.

Får du noe som helst oppfølging psykisk? Sist hadde jeg en vanskelig periode etter fødselen, vil ikke kalle det depresjon men var nok veldig tung til sinns en periode, uten å kunne forklare hvorfor. Tror det har mye å gjøre med alt som hadde skjedd...

Lykke til videre, hold oss oppdatert!

Skrevet

Nei, kun oppfølging på det medisinske. Jeg føler jeg selv har styrt hva slags oppfølging og fra hvem. Fastlegen er jo interessert i hvordan jeg har det, men jeg har ikke etterspurt noe mer.

Det burde jeg sikkert gjort, men har holdt ut panikken.

Starter med fødselssamtaler på sykehuset i morgen. Det hadde jeg med først også. Har bare ikke lyst til å føde og kjenne de smertene!! Men gleder meg veldig til å møte lillebror:)

Skrevet

Så flott at dette ser ut til å gå bra. Lykke til med fødselen!

Skrevet

så flott å høre at du skal få babien din <3! gratulerer så mye! kjenner meg veldig igjen i det du skriver, jeg prøvde veldig hardt, men klarte ikke å senke skuldrene helt før han ble født. og nå er lillegutt 4 uker gammel! :) føler meg sååå heldig, tenk om ikke lenge har du din baby og da blekner de vonde minnene veldig, gjorde det hvertfall for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...