Gå til innhold

Hvor finner jeg liste over alt jeg trenger til babyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror der ligger noe på 3.trimester, under en av de sticky-trådene øverst.

Har sett sånne lister litt rundtom på nettet også, feks barnashus og babyshop tror jeg?

Fant ingenting på 3.trimester.

Får titte litt på netttet , finner nok noe :)

Har sett sånne lister litt rundtom på nettet også, feks barnashus og babyshop tror jeg?

Jeg fant :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143897433-viktig-info-for-3-trimester-holdes-gjerne-oppe-pa-1-siden/

Men der finnes sikkert litt mer konkrete lister der ute.

Uansett kan det være lurt å ha i bakhodet at du ikke trenger alt som ramses opp :)

Jeg fant :)

http://www.klikk.no/...ppe-pa-1-siden/

Men der finnes sikkert litt mer konkrete lister der ute.

Uansett kan det være lurt å ha i bakhodet at du ikke trenger alt som ramses opp :)

Der var den ja .

Takk :)

Det finnes uttallige slike lister, og sist jeg var gravid ville jeg helst ha alt som sto på alle listene :P Men, fant raskt ut at det ikke var all verdens vi trengte, for etetrhvert som behovene dukket opp skaffet vi oss det!Men sant skal være sagt, det er jo såå kjekt å hande inn ;)

Til baby er det lurt å ha en soveplass,vogn, stelleplass med det som trengs der(bleier, vaskekluter, tøybleier til å tørke altmulig med,krem for såre rumper, babyolje osv), bodyer og strømpebukse,enkle klær som f eks.joggedress(gjerne uten hette for babyer ligger som oftest og det er ikke godt å ligge på hettene;) De vokser så utrolig fort, så det er lurere å handle inn mer klær etterhvert som du ser behovet, og hvilke str.dere faktisk trenger ;)

TIl deg selv kan det være godt å ha en ammebh og noen behagelige klær til etter fødsel(ammetopper, vide topper om man ikke føler seg superfrsh;) og for de som ammer kan man fort få behov for en av apotekets kremer for ømme og såre brystvorter ;) Kjekt å ha i hus :)

Masse lykke til, og kos deg med forberedelsene ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...