Gå til innhold

Er det mulig å få dekket brystforstørring av det offentlige?

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle svar, damer. Da kommer jeg ikke å dra til legen med dette. Vi har funnet en annen løsning på problemet. Mannen kommer til å flytte hjem til sin mor som bor rett borte i gata for en to måneders periode slik at jeg kan få overgangsstønad (13 687), ekstra barnetrygd (970), småbarnstillegg (660) stønad til barnetilsyn (4764), bostøtte (1963) og muligens utdanningsstønad(?). Disse beløpene over to måneder vil dekke det operasjonen koster og i tillegg dekke min tapte arbeidsinntekt den første tiden etter operasjonen.

Anonym poster: c831da1ad65cb7a3d3a7424826318bf5

Blåst du eller?????

Anonym poster: 83db4bed1b8f83ea4433eeab46715d3a

Fortsetter under...

Tusen takk for alle svar, damer. Da kommer jeg ikke å dra til legen med dette. Vi har funnet en annen løsning på problemet. Mannen kommer til å flytte hjem til sin mor som bor rett borte i gata for en to måneders periode slik at jeg kan få overgangsstønad (13 687), ekstra barnetrygd (970), småbarnstillegg (660) stønad til barnetilsyn (4764), bostøtte (1963) og muligens utdanningsstønad(?). Disse beløpene over to måneder vil dekke det operasjonen koster og i tillegg dekke min tapte arbeidsinntekt den første tiden etter operasjonen.

Blåst du eller?????

Det er vel det offentlige som er blåst her.

Du skal få for at du er vanvittig kynisk og sarkastisk til å være veldig deprimert med dårlig selvtillit. Har du snakket med psykolog, eller prøvd å ta grep ift din dårlige selvtillit som igjen gjør deg deprimert? Det kan jo vær en enklere og billigere løsning å endre på tankemønsteret. Du må jo aktivt prøve å få det bedre med deg selv før du tyr til slike store inngrep. Hva om det faktisk ikke hjelper slik du mener nå?

Hva sier det forresten om mannen din hvis du blir enslig når du sliter sånn som dette? Hva gjør han for å hjelpe til på situasjonen?

Å gjøre seg til trygdesvindler (for det ER det det er) fordi du ikke år noe du ikke har krav på, er smålig og kynisk. Og hvordan kan mannen din synes at dette er greit? Oppmuntre til å stjele fra fellesskapet. Ja, det sier litt om dere. Du sier du selv klarer å studere og da antagelig også jobbe, selv med små bryster. De som har fysiske plager er ofte sykemeldte/uføre, så det er ofte en vei inn i arbeidslivet igjen for mange av disse.

Anonym poster: b342995f9603a076072ca857e6b119f4

håper du blir meldt til nav for svindel... er helt sykt viss du mener det der seriøst!! Dessuten får du ingen støtte dersom mannen bor "rett borti gata", dere må ha adresser med mer enn en viss avstand.

Anonym poster: 3426984f995fa32a51dd9b99a818153f

Så lenge vi ikke er sammen, og det skal nok gå bra for to måneder så svindler vi ikke. Det er ikke noe krav om en viss avstand, men vi kan ikke ha samme folkeregistrerte adresse. Og det vil vi jo ikke ha heller da han skal bo hos sin mor med annen adresse enn oss.

Jo, det er faktisk krav om avstanden, dere kan ikke bo i samme gate. Og JO, dere svindler til dere penger, om det så bare er to mnd

Overgangsstønaden er jo ikke på over 13 000 når du får den utbetalt heller da HI, har glupe deg tatt med dette i regnestykket? ;)

Ja, det har jeg faktisk! Regnet med at etter skatt vil den være på ca. 10 000.

Annonse

håper du blir meldt til nav for svindel... er helt sykt viss du mener det der seriøst!! Dessuten får du ingen støtte dersom mannen bor "rett borti gata", dere må ha adresser med mer enn en viss avstand.

Så lenge vi ikke er sammen, og det skal nok gå bra for to måneder så svindler vi ikke. Det er ikke noe krav om en viss avstand, men vi kan ikke ha samme folkeregistrerte adresse. Og det vil vi jo ikke ha heller da han skal bo hos sin mor med annen adresse enn oss.

Jo, det er faktisk krav om avstanden, dere kan ikke bo i samme gate. Og JO, dere svindler til dere penger, om det så bare er to mnd

Kan du linke til en faktisk kilde her? Det er ikke det som står på NAV sine sider under kriterier, skjønner du.

Jaja, nå klarte du ihvertfall hisse opp massene her ;)

Regner med du har gått over til trolling nå, for at noen vil gjøre seg til trygdemisbrukerere for å finansiere et par pupper har jeg vondt for å tro...

Anonym poster: 88082b8fe6a5aaca15f5369a7100761f

Kan du linke til en faktisk kilde her? Det er ikke det som står på NAV sine sider under kriterier, skjønner du.

Går selv på overgangsstønad etter eksen dumpet meg, han flyttet til broren sin, som bor i samme gate som oss, jeg søkte OS, og fikk avslag fordi far til barnet ikke kan bo i samme gate som meg.. Så jeg gikk uten OS i 8 mnd, før han gadd å finne et annet sted og bo.

Du og far til ungen kan heller ikke ha mer enn en vis kontakt pr år, de kan gi avslag om dere skal være i samme rom når barnet og faren har samvær også. Om han skal ha samvær i ditt hus, må det dokumenteres fra et 3 hold at du er der under hans opphold i ditt hjem.

Du vet du må gjennom mekling, osv osv for å få overgangsstødnad? Kan ta mange måneder. Lite gjennomtenkt å svindle på staten. Skaff deg en deltidsjobb, herregud.... Har du ingen pupper er du antageligvis for tynn. Legg på deg!

Anonym poster: 54d726d000eb73986c2da0d2f6777591

Får du vondt i rygg og knær av små pupper?

Anonym poster: 065ed23ae32265ae3524d33d442a8e9d

Nei, absolutt ikke. Det er vel mer inni meg, vil jeg tro.

Da er det vel psykologhjelp du trenger, ikke nye pupper!

Anonym poster: cb13404dc1fab97a111e6188c30a598a

og hva gjør du den dagen mannen forlater deg og du virkelig har behov for overgangsstønad? Da har du brukt opp kvota di og får ingenting. Forkastelig at du i det hele tatt tenker tanken på svindel for å skaffe deg nye pupper.

Annonse

bruke overgangsstønad for å svindle til seg nye pupper? HAHAHAHA nå har jeg hørt det også!! Håper dette er tull alså!!

Lykke til med megling, som er pbligatorisk før man mottar stønad, som du btw IKKE får om dere bor i samme nabolag. Og lykke til med å betale tilbake alt når dere blir bustet for svindel.

Og ser for meg mannen din!! "Hei mamma! Vet jeg er en voksen mann, men jeg må nesten flytte inn igjen til deg for et par måneder sånn at vi kan svindle til oss nye pupper til den panneflate kjerringa mi". Jeg DØØØR, hahaha :lol: :lol: :lol:

Da fant vi et annet sted og flytte adressen. Fått tak i et hybelrom til en billig penge, så kan flytte adressen allerede om få dager. Time til megling er bestilt, men det er nesten to ukers ventetid! Men forstod det som at man ville få stønad fom adresseendringen ble gjort.

Og til deg som mente at mannen kom til å gå ifra meg og at jeg da ikke ville få OS. Hvis det skjer etter de tre årene jeg kan få så vil jeg greie meg på egenhånd. Vil tjene for godt til å få OS etter endt utdanning uansett. Så ikke bekymre deg for meg. Og du som mente at barna ville lide, de er begge under tre år og vil se far hver dag. De skal selvfølgelig ikke merke noe til dette! Men mener du at barn som har fedre som jobber på oljeplatform har det vondt? Her i huset reiser far på jobb før barna står opp så de er vandt til og ikke se han på morgen. Av og til reiser jeg på jobb når far kommer hjem fra jobb, så de er vandt med litt sjonglering for å få kabalen til å gå opp. Og til ei annen ei over her, det er uaktuelt å gå opp i vekt. Kroppen min (utenom puppene) er jeg veldig fornøyd med slik den er.

Og vi skal da selvfølgelig ikke si til svigermor hva som ligger bak denne "pausen".

Da fant vi et annet sted og flytte adressen. Fått tak i et hybelrom til en billig penge, så kan flytte adressen allerede om få dager. Time til megling er bestilt, men det er nesten to ukers ventetid! Men forstod det som at man ville få stønad fom adresseendringen ble gjort.

Og til deg som mente at mannen kom til å gå ifra meg og at jeg da ikke ville få OS. Hvis det skjer etter de tre årene jeg kan få så vil jeg greie meg på egenhånd. Vil tjene for godt til å få OS etter endt utdanning uansett. Så ikke bekymre deg for meg. Og du som mente at barna ville lide, de er begge under tre år og vil se far hver dag. De skal selvfølgelig ikke merke noe til dette! Men mener du at barn som har fedre som jobber på oljeplatform har det vondt? Her i huset reiser far på jobb før barna står opp så de er vandt til og ikke se han på morgen. Av og til reiser jeg på jobb når far kommer hjem fra jobb, så de er vandt med litt sjonglering for å få kabalen til å gå opp. Og til ei annen ei over her, det er uaktuelt å gå opp i vekt. Kroppen min (utenom puppene) er jeg veldig fornøyd med slik den er.

Og vi skal da selvfølgelig ikke si til svigermor hva som ligger bak denne "pausen".

Du må jo være noe av det dummeste som går i to sko........

Anonym poster: b3540c0ede2d08a3cc56c85f9cef4fe7

Jeg har ikke vært utenlands på flere år pga dårlig råd. Tror jeg svindler på staten, jeg!

Jeg har ikke kjøpt meg klær på evigheter. Tror jeg svindler på staten, jeg!

Jeg vil ha brasiliansk rumpeløft, jeg. Tror jeg svindler på staten!

Skal man liksom bare bytte adresse noen måneder for å få ting man har lyst på nå da? Lavmål...

Hvis dette ikke er tull, så håper jeg virkelig at det her kommer og biter deg i ræva en dag...

Har en venninne som hadde flotte pupper og B-cup. Ingen barn og dermed ingen amming. Ifølge henne var det litt forskjell på str på puppene.

Ifølge henne fikk hun bare en henvisning fra legen sin og fikk 650 gram i hver pupp på privat klinikk.

Men... mistenker at hun ikke snakker helt sant her og at det var typen som dekket dem...

Anonym poster: 1847f16b05c78f15e5759909b5a3c517

Ja dette var jo noe av det mest egoistiske og selvsentrerte jeg noen sinne har hørt om. Mamma og pappa bor ikke sammen lengre fordi mamma skal kjøpe nye pupper! Kom ikke å fortell at ungene ikke legger merke til det - de kommer til å savne pappa hver kveld, stille spørsmål, gå å undre hvorfor han ikke er der selv om han er der til middag liksom. Det verste av at, dere risikerer straff om dere blir oppdaget! Hvis ungene skal legge merke til det, så må jo han være der hele tiden, og da kan puppene dine bare se langt vei etter pga. en enorm bot og en rettslig dom! Går ikke det utover ungene så vet ikke jeg!!

Anonym poster: 4007c03e244d175fdcda514c50b37575

Om du først skal svindle, så er det vel enklare å bruke den tradisjonelle måten til å svindle på seg puppar. Det er å reise til utlandet for å oppererast, for så å få sjukehuset til å kalle det ei mopedulukke el på sjukehusrekninga og slik få forsikringa til å betale for daiane. Lykke til! :wacko:

Hvorfor skulle jeg ikke det? Overvektige kan få slankeoperasjon, damer med store bryster kan få brystreduksjon and the list goes on. Dette er jo ting som blir operert pga. fysisk helse, men jeg kan ikke se hvorfor fysisk helse skulle være viktigere enn psykisk helse.

Satt på spissen: dette plager meg i så stor grad at det går utover min selvtillit (depresjon) og samliv(iutgangspunktet sex og nakenhet) med min mann. Det ender til slutt med skilsmisse og jeg vil da grunnet lav inntekt ha krav på overgangsstønad og diverse andre stønader fra det offentlige. Den støtten vil utgjøre langt større summer enn det en slik operasjon koster.

Om du og mannen din har så store problemer med kroppen din så kan staten sponse dere med parterapi hos familievernkontoret

Anonym poster: 63d3313bb6960868418bde39d3cb9db1

Fy faen og dum du er.... Håper dere blit tatt for svindel. Ikke får du di pengene på dagen heller... Godt NAV har lang behandlingstid.... Dere må også gå i mekklingsmøte pga unga. Fy faen og opptatt av deg selv du er....

Anonym poster: a3cd57b35ddc2bef47379cadf6540920

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...