Gå til innhold

Nå spør jeg igjen jeg..... (uff som jeg maser ass...)

Anbefalte innlegg

Er noen måneder siden sist da.

Noen som ser graviditet på meg i nær fremtid?

Blir jeg gravid i løpet av året?

Får jeg meg jobb snart?

Kommer vi til å klare oss bra sjøl om vi må flytte å få høyere husleie?

HÅPER VIRKELIG NOEN KAN SVARE MEG :)

Født: 19.03.1981

Fortsetter under...

Noen som ser graviditet på meg i nær fremtid? ser fødsel i 2014... ihvertfall...får opp vinter... så kan enten være januar/februar eller nov/des...

Får jeg meg jobb snart? Jobb får du mot høsten! Oktober,kanskje?

Kommer vi til å klare oss bra sjøl om vi må flytte å få høyere husleie? Økonomien vil gå rundt :)

men også... pust med magen, gå turer i skogen, prøv å tenke på ingenting i 5 min prdag! du er så stressa i kroppen! fastlåst på å bli gravid... den følelsen kjenner jeg, og vet hvordan er å leve med... så prøv å se litt inn i deg selv, og gjør ting som gir deg litt sjelero i hverdagen.... KLEM

dytt

Skal du ikke takke henne som brukte fritiden sin på å svare deg??! Noen mennesker er bare så utrolig frekke og egoistiske... Eller kanskje heller dumme...

Anonym poster: 4a033f7ea893f0f6f127840093289964

dytt

Skal du ikke takke henne som brukte fritiden sin på å svare deg??! Noen mennesker er bare så utrolig frekke og egoistiske... Eller kanskje heller dumme...

Anonym poster: 4a033f7ea893f0f6f127840093289964

Pleier å gjøre det. Trudde jeg hadde gjort det jeg. Uff det var ikke meningen da.

Annonse

men også... pust med magen, gå turer i skogen, prøv å tenke på ingenting i 5 min prdag! du er så stressa i kroppen! fastlåst på å bli gravid... den følelsen kjenner jeg, og vet hvordan er å leve med... så prøv å se litt inn i deg selv, og gjør ting som gir deg litt sjelero i hverdagen.... KLEM

Takk for svar og gode råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...