Gå til innhold

Positiv eggløsningstest, gravid?

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen nå i helga, glemte minipilla i to dager midt i syklusen. Har hatt litt gravid lignende smerter de siste dagene. Når jeg reiser meg fort så får eg litt vondt i livmora osv. Har ikke graviditetstest liggende, men hadde en digital eggløsningstest. Har hørt at den kan slå positiv ut hvis en er gravid. Tok testen nå, og den ble positiv. Passer absolutt ikkje med barn nå, så er veeldig redd.. Trodde aaldri dette skulle skje meg, men har hatt veldig travle dager med eksamenslesing og vært alene med to små barn siden mannen er på kurs langt unna. Kan ikke skjønne at det skal ha klaffet med den ene gangen vi har hatt tid og mulighet til sex.

Håper dere har noen gode råd om at dette med eggløsningstest ikke er en sikker test??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144051548-positiv-eggl%C3%B8sningstest-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en test i dag, fikk gravid og 3+ ganske så kjapt.. Så eggløsningen har kommet en uke tidligere. Det har vel noe med at jeg har glemt pilla å gjøre.. Får bare sette meg i tenkeboksen og finne ut av hva jeg skal gjøre. Takk for svar :)

Jeg også fikk en veldig overaskende av testen denne gangen. Har tatt gode forholdsregler for ikke å bli gravid, mannen hadde bestillt time til sterilisering. Var helt ferdig med det å få barn, koste meg med at nå var alle store etc.

Men det tok ikke lange stunden så var jeg like glad for denne lille spiren, og like bekymret for at det skal gå galt som med de andre. Så selv om reaksjonen på testen var tårer fremfor smil, så er jeg alt like glad for knøttet som de andre.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...