siot Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Er så i tvil... Redd for å bli sett på som en mase/sytekopp... Etter jeg ble strippet i går (hadde da 2 cm åpning) begynte jeg å blø og kom ut mye tykt blodtilblandet slim. Utover kvelden fikk jeg menssmerter som kom med jevne tak. I tillegg ble jeg vondt i lysken og nedover beina. Da jeg prøvte å legge meg, gav det seg så og si. Våknet likevel ca hver time i natt av vondt. Kjente så og si ingenting i dag før i 13 tiden etter jeg gikk meg en tur og en tur i trappene. Har da hatt disse smertene som kommer og går. Blir kvalm. Stikker og føler veldig nedpress. Men trodde rier skulle gjøre mer vondt? Kjenner jeg er sliten :/
Blomstogbier Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Stakkars SKjønner godt at du er sliten. Tror du kan kontakte føden når riene kommer regelmessig med rundt 5-7 min mellomrom. Litt avhengig av hvor nærme du bor da. Jeg bor litt under en time unna, jordmor sa jeg kunne ringe inn når det var 5 min mellom. Eller når det er så vondt at du ikke kan snakke deg gjennom en ri. Lykke til da, håpe det tar seg opp og at du får baby straks!
MaiBaby13 Skrevet 27. mai 2013 #3 Skrevet 27. mai 2013 Ring føden når du føler for det - de er der for å hjelpe deg
♡ Jersey ♡ Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Ring!! Da jeg hadde 5 min mellom med førstemann var det tiden og veien...!
sonja77 Skrevet 28. mai 2013 #5 Skrevet 28. mai 2013 Hvis de varer ett min og man har to slike tak på ti min er tiden inne har jg fått beskjed om , men er man usikker er d bare å ringe de:) håper d gårbra m deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå