Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei! Er det noen som merker at neglene vokser veeeldig raskt? Jeg har aldri lange negler, men nå er de så lange og fine. Og knekker en, så er den ute ihjen før jeg vet ordet av det :P kjekt det med flere brylupp og eventer fremover ;)

haha, det har jeg ikke tenkt over men når du sier det så er de jo sånn!! Jeg har bare tenkt jeg plutselig måtte ha blitt flink å ikke bite de (i know ekkelt) men det er jo selvfølgelig derfor ja:) hihi!

Annonse

Ja, jeg gjør sikkert det, MissAlma. Terminkalkulatoren her inne sier 28. februar, andre sier 1. eller 2. mars, og noen utenlandske sier 26. februar... Velger å tro på dem som sier at jeg er kommet lengst! :) Men kanskje jeg burde henge meg på mars-gruppen også, det kan jo få tiden til å gå litt fortere! :)

Jeg har hele tiden kjent litt murring ala mensensmerter i magen.. men i dag kjenner jeg ingenting. 6 uker i dag. Skal det være sånn? Jeg er førstegangsfødende og aldri vært gravid før, så er så usikker på alt mulig..

Trur det skal være normalt. Er gravid med min første, er nå i 9 uke. Kjenner murringer innimellom og det er at det utvider seg der nede så det skal bli plass til den lille. :)  Kan gå hel uke uten at jeg kjenner noe så kjenner jeg murringer igjen. Skal på min 2. ultralyd den 24 Juli. Er veldig spent på om det fortsatt er liv eller ikke. Mistet 3 stk før.

Mulig jeg hører til her og :-) Menstermin er 28. februar, men sist gikk jeg 10 dager over termin. Håper jeg kan slippe det denne gangen, så uvisst om det blir februar- eller marsbaby på oss.

Fra trøndelag, 1 barn fra før på 2 1/2 år, termin 28. februar.

Er det andre her fra trøndelag?

Hei!

Da forlater jeg dere!

Vi velger å avbryte pga den store risikoen for skade på barnet (av medisinen jeg gikk på da jeg ble gravid) og vil heller prøve igjen og kunne kose oss med tanken på at ingen ytre påvirkning har skjedd :)

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...