lunem Skrevet 26. juli 2013 #276 Skrevet 26. juli 2013 Jeg gjorde vel egentlig det, ja.. Var bare så vondt akkurat der og da mtp at det har vært lite i det siste på grunn av blødningene. Føler vel litt på at han er missfornøyd med å få lite sex:) Han ba om unskyldning på kvelden, og mente selv at det var dumt sagt av han akkurat nå når situasjonen er som den er. Er jo ikke noe jeg hadde reagert på tidligere
Lille Ru Skrevet 29. juli 2013 #277 Skrevet 29. juli 2013 Fredag var vi på UL (12+3) og da fikk vi se en sprellemann/dame som såg perfekt ut. I dag er jeg 12+6 og skal snart over i 2. trimester og håper å møte så mange så mulig av dere igjen der :-)
Nemo_ Skrevet 30. juli 2013 #278 Skrevet 30. juli 2013 Så bra Lille Ru ) Syns det er så lite aktivitet her inne jeg....Dere er fortsatt med eller damer? Hadde vært koselig å snakke litt sammen her inne da!!!
Violetsky Skrevet 30. juli 2013 #279 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er fortsatt her :-) Jeg har ingen spesielle symptomer, så jeg føler meg ikke så veldig gravid. Jeg prøver å få meg en time til privat UL, men det er fullt overalt. Det er ganske frustrerende og jeg har ikke legetime før 12.aug. Jeg føler meg ganske alene i denne verden.
giraffen1902 Skrevet 30. juli 2013 #280 Skrevet 30. juli 2013 Er fortsatt med vettu 11+1 idag og ul om en uke, gruer meg og gleder meg
MetteSK Skrevet 30. juli 2013 #281 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er her jeg og. Vært hos jordmor i dag, fikk høre et lite glimt av hjerteslag og masse spark og bevegelse *stas* Er 11+1 eller 2 i dag. er vist ikke barebare med disse dagene, så gleder meg til OUL! livmoren var vokst over skambeinet og alt var bare velstand
1.gangsprøver Skrevet 30. juli 2013 #282 Skrevet 30. juli 2013 Er her jeg også! 12 + 6, så i morgen går jeg over i 2.tri, er det slik? spennende i allefall! Jeg tror ikke livmoren har flyttet seg oppover enda, men det kommer vel etterhvert synes det er lett å finne hjertelyd med doppler nå i allefall, så noe må den nå ha flyttet seg oppover hvordan er formen deres? jeg er plaget av brekninger til tider, og i dag kastet jeg faktisk litt opp på jobb! Er ikke direkte kvalm heller, men blir uvel dersom jeg blir veldig sulten.. ellers er formen flott
Rød Skogfrue Skrevet 30. juli 2013 #283 Skrevet 30. juli 2013 Blir litt forvirret av ukeregning og når neste trimester begynner osv, men dette står under infoinnlegget: 1. TRIMESTER: Første trimester går fra 1. dag av siste mens til og med uke 12. Det vil si 11(uker)+6(dager), da er man 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1. Babyen ligger i snitt to uker etter deg, siden den ble laget rundt dag 14. Så da hopper jeg videre til 2.trimester! :-)
Nemo_ Skrevet 30. juli 2013 #284 Skrevet 30. juli 2013 Jeg er 11+4 og har idag plutselig fått litt menssmerter igjen! DET bekymrer meg litt!!! Ellers er formen helt jævlig egentlig...kvalmkvalmkvalm og veldig energiløs, orker jo absolutt ingenting! Men bare spiren min holder seg på plass og vokser seg stor og sterk så holder jeg ut
Kari90 Skrevet 2. august 2013 #285 Skrevet 2. august 2013 er 10 + 5 idag veldig kvalm om kveldene, trøtt i forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt, så litt uvant
mammatil3snart4 Skrevet 6. august 2013 #286 Skrevet 6. august 2013 Da har jeg også fått time til tidlig ultalyd, så nå gleder jeg meg til neste mandag :-) Blir spennende å se hva som gjemmer seg inne i magen ;-) Har vært så dårlig i det siste, kvalm og svimmel! Håper det snart gir seg, slik at jeg kan nyte det å være gravid :-)
lunem Skrevet 7. august 2013 #287 Skrevet 7. august 2013 Jeg er 11+4 og har idag plutselig fått litt menssmerter igjen! DET bekymrer meg litt!!! Ellers er formen helt jævlig egentlig...kvalmkvalmkvalm og veldig energiløs, orker jo absolutt ingenting! Men bare spiren min holder seg på plass og vokser seg stor og sterk så holder jeg ut Menssmerter uten blødninger skal jo være en bra ting i følge jordmoren min:) Hun sa at det er livmoren som strekker seg og at de fleste kan kjenne det gjennom nesten hele svangerskapet:)
Endeligmamma<3 Skrevet 7. august 2013 #288 Skrevet 7. august 2013 Jeg er 12 uker i morgen..HURRA! Var på Ul på mandag og alt var vel- nydelig lite baby med masse beveglse :-) Nå gleder jeg meg til den lettere delen av svangerskapet forhåpentligvis starter
lunem Skrevet 5. september 2013 #290 Skrevet 5. september 2013 Lite liv her inne om dagene:) Håper alle fortsatt er med. Skal på ordinær ul om en uke, er da nesten halvveis i svangerskapet! gleder meg utrolig mye, og håper på at vi får vite kjønnet da:) Noen av dere som allerede har oppdaget "melk" i brystene? Kom et par dråper her i dag, og ble en smuule overrasket siden jeg bare er mellom 18 - 19 uker.. Er vel kanskje helt normalt?
*Lykkeliten* Skrevet 6. september 2013 #291 Skrevet 6. september 2013 Jeg har over en uke igjen til OUL.. Tiden går sakte gitt.. Har også fått melk/væske i puppene når jeg klemmer på de.. Har kanskje med det at man har ammet før? Jeg vet ikke.. Men normalt e det nok.. Er 17+4idag
*Lykkeliten* Skrevet 6. september 2013 #292 Skrevet 6. september 2013 Vi skal også spørre om det er en liten jente eller gutt vi venter, håper vi får vite det.. Har gutt fra før.
traktorjenta Skrevet 14. september 2013 #293 Skrevet 14. september 2013 19 uker søndag. Alt stod bra til med barnet.
skinflash1 Skrevet 15. september 2013 #294 Skrevet 15. september 2013 Har dere ikke flyttet over til 2 trimester da? Derfor lite liv her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå