Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer 1 gangsprøver! Jeg skal på ny UL på mandag, så blir spennende å se!

Men regner med at du mener 4,2 cm? :)

Haha, selvsagt! :P åå, spennende! Har du også mistet tidligere siden du skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weee! Skikkelig deilig å få se at alt står bra til med den lille, 42 cm :) Ble satt to dager frem :) så er 11 uker i dag :) puh, nå kan jeg begynne å tro at dette går veien :)

Åå så bra!! :) jeg fikk se en liten sprellende krabat på 2,5 cm, 9+2 idag :) herlig syn

Fantastisk! :)

Skrevet

Ja jeg har det, har allerede vært på 2 UL pga blødninger, så dette blir min 3dje!

Skrevet

Ja jeg har det, har allerede vært på 2 UL pga blødninger, så dette blir min 3dje!

Er så godt når en blir skikkelig fulgt opp :) jeg har vært på to til nå, og det er ikke planlagt ny.. men jeg måtte bare ringe om det var noe, at jeg ble bekymret eller noe, så tar han meg inn til en ny :)

Skrevet

Er det noen unge kommende mødre her inne? :) 

Skrevet

Weee! Skikkelig deilig å få se at alt står bra til med den lille, 42 cm :) Ble satt to dager frem :) så er 11 uker i dag :) puh, nå kan jeg begynne å tro at dette går veien :)

Åå så bra!! :) jeg fikk se en liten sprellende krabat på 2,5 cm, 9+2 idag :) herlig syn

Gratulerer begge to! :) Hos meg sprella det også skikkelig, 4,3 cm og 11 uker fikk j også beskjed om. Så kun en, og helt på termin som utregnet. Merker bare mer tidligere fordi det er andre gangen. ;)

Skrevet

Vet ikke hva du ser på som ung men jeg er 21 :-)

Skrevet

Gratulerer begge to! :) Hos meg sprella det også skikkelig, 4,3 cm og 11 uker fikk j også beskjed om. Så kun en, og helt på termin som utregnet. Merker bare mer tidligere fordi det er andre gangen. ;)

Takk og Gratulerer til deg også! Spennende dette :D

Skrevet

Jeg er 24 :)

Skrevet

Har termin 21 februar med tvillingar. Har 2 barn frå før men har deretter mista mange gangar. No håpar eg at spirene sitter :) . Er rukket å bli 36 år og blir 37 før barna evt kjem.

Skrevet

24 her også:) hvor i landet holder dere til?:)

Skrevet

24 her også:) hvor i landet holder dere til?:)

Østfold, du da? :)

Skrevet

24 her også :) hvor i landet holder dere til? :)

Molde her!:) 

Skrevet

Molde her!:)

Hordaland :)

Skrevet

Hei :) Gravid med min første, foreløbig termin 8 februar :) Hvordan er det med dere andre og mage? Jeg føler stor allerede, men syns det er rart at magen viser allerede i uke 9-10..? Fått en god del ekstra både på sidene og frempå.. Syns jo magen kunne ventet til etter sommerferien hehe ;)

Hei Shabaa! jeg har også fått stor mage. er nå 10 uker på vei. ikke så lett å holde det skult lenger nå på sommeren. Men det ligger til familien at vi får store mager tidlig. Mange som har spurt meg om jeg skal ha tvillinger. Men det er bare en der inne.

Skrevet

Molde her! :)

Oppland :) Hadeland

Skrevet

Molde her! :)

Oppland :) Hadeland

Rogaland :) 

Skrevet

Hipp hurra!! Fikk se et sprell levende lite knøtt på ul i dag! Er 10+0 i følge kalenderen og fosteret tilsvarte 9+5 i størrelse. Dette var akkurat det samme i følge gyn siden målingene kan være litt usikre. Termin ca. 19.2. Da kan skundrene senkes og sommersolen nyytes!! :-)

Skrevet

Hipp hurra!! Fikk se et sprell levende lite knøtt på ul i dag! Er 10+0 i følge kalenderen og fosteret tilsvarte 9+5 i størrelse. Dette var akkurat det samme i følge gyn siden målingene kan være litt usikre. Termin ca. 19.2. Da kan skundrene senkes og sommersolen nyytes!! :-)

Gratulerer! Fantastisk følelse :)

Skrevet

Så herlig!! :) fikk vite nøyaktig det samme selv. Trodde jeg var 10+0 selv men fosteret tilsvarte 9+5 :) sjansene er vel store for at det går bra for oss nå? :)

Skrevet

Så herlig!! :) fikk vite nøyaktig det samme selv. Trodde jeg var 10+0 selv men fosteret tilsvarte 9+5 :) sjansene er vel store for at det går bra for oss nå? :)

Ja!! Nå er det store muligheter for at det går bra! :-) Legen sa at 10+0 og 9+5 var det samme! Så da er det bare å nyyyte!! Koselig å se armer og bein sprelle som små trommestikker! <3

Skrevet

Ja!! Nå er det store muligheter for at det går bra! :-) Legen sa at 10+0 og 9+5 var det samme! Så da er det bare å nyyyte!! Koselig å se armer og bein sprelle som små trommestikker! <3

Det samme fikk jeg se, en skikkelig aktiv liten krabat :) var ikke hos fastlegen min fordi ho hadde ferie så spurte denne andre legen om det var sannsynlig at alt gikk som det skulle nå siden jeg hadde sett hjerte og bevegelse såpass sent, men han var bare negativ og fortalte at det var fortsatt mye som kunne gå galt og han kunne ikke garantere noe. Skjønner jo det men han virka så lite positiv, ble ikke no mindre bekymra akkurat da merka jeg, dritt lege!!

Skrevet

Var på  ny ul i dag jeg også. 11+2 bevegelser og så hjertet banket. Samboeren min syntes det så ut som en kanin der den lå. hehe... Men så har han aldri sett på en ul heller da.

Skrevet

Håper dette er plassen for å få ut litt frustrasjon ang graviditeten og situasjoner som oppstår i tillegg. 

Har nettopp vært å fått vokset både bikinilinjen (første gang) og leggene. Alt bort! Når jeg kom hjem spurte samboeren min hvordan det hadde gått, og jeg svarte at det gikk fint, men at jeg ikke kan dusje, sole meg, bade eller ha sex med det første. Da kom han med denne kommentaren: "ja men det er jeg jo vant til!"...... Ble så utrolig lei meg over den kommentaren at jeg begynte å gråte. Han ble sjikkelig snurt og sur for at jeg tok meg så nær av den kommentaren og sa: "Herregud, det var jo bare en spøk!! Du må da tåle det!" Så dro han ut av døra uten å si et pip. Ikke unskyldning eller noe..

Jeg følte meg så dum og såret av hele situasjonen :( Er det jeg som overreagerer?

Skal sies at det ikke har vært mye sex i det siste pga blødninger og beskjed fra gyn om å avstå fra sex i ca 2 uker etter en blødning før vi prøver igjen. Føler det er min feil at han ikke får seg noe..

Får ikke til å slutte og gråte!

Skrevet

Nå overreagerer du vel? :) gravid og hormonel vettu :P min samboer slenger sånne kommentarer titt og ofte han, og vi bare ler av det....var nok absolutt ikke vondt ment fra din samboer sin side heller...Men du vet, gutter skulle jo helst hatt sex hver dag og da det er noe som kommer i veien for det så MÅ de gi uttrykk for det er min erfaring....Men du må ikke bli lei deg for det da, ta det med et smil, sex blir det sikkert nok av senere!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...