Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trist å høre Krepsen79. Når jeg leste dine innlegg over her, så tenkte jeg: hei, dette er jo nesten meg... Jeg er også kreps79 og har hatt fryseforsøk med styrt syklus. Går på progynova og utrogestan. Testet positivt og foreløpig termin 4.februar 2014. Ble veldig bekymra når du skrev at det var kjemisk graviditet, hvordan fant du ut det? Tok du blodprøve, eller ble ny graviditetstest negativ etter noen dager?

Det ble svakere og svakere streker og tilslutt ingen. I tillegg viste det på blodprøven. Hcg steg ikke.

Nå skal jeg sette inn 2 egg på fredag, så krysser fingrene for at disse eskimoene klarer seg  :wub:

Fortsetter under...

Litt usikker på termindatoen. Kan være alt fra 28. Feb til 15. Mars. Hva skal en regne fra når det er innsatte frosne embryon. de har jo vært befruktet ca 2 dager og tint 1 dag? Testet positiv på blodprøve idag. Var overivrig og testet selv på dag 7 etter innsett av 2 eskimoer ( negativt såklart ), og tillot meg et halvt glass vin til maten ( vi hadde gjester). Hadde overhodet ikke trua på dette med fryseforsøk og spesielt ikke siden jeg har hatt litt småblødning - akkurat som på sist forsøk når jeg hadde "napp" med svak positiv blodprøve og så negativ.

Fødte en perfekt sønn etter et problemfritt svangerskap i 2011, og han sier han gjerne vil ha baby (noen i hans gruppe i barnehagen har fått søsken). Jeg har bestilt UL i uke 7,5 (Riksen ønsker å vite antall foster og gjett om jeg er spent på det og !) jeg kommer til å gå annenhver gang hos en privat gynekolog som sist. Hun tar ultralyd på hver kontroll, og det syns jeg er veldig betryggende. De andre gangene blir hos jordmor. Jeg trur også vi går for fosterdiagnostik siden jeg er 39 år, og da er det greit å være tidlig ute.

Kan jeg også slenge meg med her?

Beregnet UL er 7 februar ca, ut i fra siste mens..

Har startet på uke 8 nå og kvalmen er satt inn for fullt...!

Helt utrolig trøtt om dagen også.. kan komme helt akutt, som at jeg ikke en gang klarer å stå på bena..bare MÅ sove! 

Litt slitsomt og upraktisk med en (snart) 3 åring i hus ja.. Men vi får ta det som et godt tegn på at alt er som det skal inni magen der...

Litt treg med å komme igang her inne, men nå er jeg her igjen! :)

Jeg er 30 år, har en liten gutt på snart 22 mnd, og er 6+5 i dag med termin 8.2. Testet positivt på 4+6, og da veldig tydelig gravid. Men tok en ukeindikator test noen dager etter som sa 3+? Velger å ikke legge så mye i det... :)

Har vært endel mensmurringer, ømme bryster, tidvis litt kvalme (men heldigvis ikke så kvalm som sist enda!) og KJEMPE trøtt! Husker ikke hvor lenge det varte sist, men håper jeg snart kan være litt våken igjen! Også syns jeg allerede jeg begynner å få mage.... Men er vel bare oppblåst kanskje?

Så moro å se vi er så mange februar mager! Gratulerer allesammen! Det blir gøy å følge hverandre helt i mål, håper vi alle får være med til februar! Hurra!

Mulline. Gratulerer med graviditeten. Den testen du tk går ikke lenger en til 3+

Jeg er heller ikke så kvalm som sist gang. men da mistet jeg. Er VElDIG trøtt jeg også. Ømme bryster og litt smerter i maven. Det var normalt for det sier bare at det utvider seg der nede. Jeg er nå i uke 7. 6+3

Var på tidlig ul. Og alt stod bra til. Hjertet banket godt og skulle ta det helt med ro. Er nå sykemeldt til jeg er i uke 13. Har termin 10 Feb.

Annonse

Litt treg med å komme igang her inne, men nå er jeg her igjen! :)

Jeg er 30 år, har en liten gutt på snart 22 mnd, og er 6+5 i dag med termin 8.2. Testet positivt på 4+6, og da veldig tydelig gravid. Men tok en ukeindikator test noen dager etter som sa 3+? Velger å ikke legge så mye i det... :)

Har vært endel mensmurringer, ømme bryster, tidvis litt kvalme (men heldigvis ikke så kvalm som sist enda!) og KJEMPE trøtt! Husker ikke hvor lenge det varte sist, men håper jeg snart kan være litt våken igjen! Også syns jeg allerede jeg begynner å få mage.... Men er vel bare oppblåst kanskje?

Så moro å se vi er så mange februar mager! Gratulerer allesammen! Det blir gøy å følge hverandre helt i mål, håper vi alle får være med til februar! Hurra!

Mulline. Gratulerer med graviditeten. Den testen du tk går ikke lenger en til 3+

Jeg er heller ikke så kvalm som sist gang. men da mistet jeg. Er VElDIG trøtt jeg også. Ømme bryster og litt smerter i maven. Det var normalt for det sier bare at det utvider seg der nede. Jeg er nå i uke 7. 6+3

Var på tidlig ul. Og alt stod bra til. Hjertet banket godt og skulle ta det helt med ro. Er nå sykemeldt til jeg er i uke 13. Har termin 10 Feb.

Åja, så bra med info Traktorjenta:) Takk! Jeg syns det var litt merkelig om jeg ikke skulle være lenger "på vei" og få en så tydelig positiv test som ikke var tatt med morgenurin...;)

Gratulerer med bankende hjerte! :) Du får bare slappe av og bare kose deg med knøttet i magen noen uker til du da. Så får vi forhåpentligvis følge hverandre her inne! ;)

Da har jeg fått sett mini babyen idag, med et fint blinkende hjerte! Ble satt et par dager tilbake, så er ca 6+2 da. :) Utvendig UL faktisk :)

Utvendig UL i 6+2 Frida00???? What.. trodde ikke det var mulig før uke 8 minst!! ahh.. men for en herlig tanke at verden har gått fremover siden sist jeg gikk gravid... Da er det kanskje håp om at jeg får se den lille spira mi hos gynekologen om 2 uker da!!  :D

Jeg hopper også inn hit.. :) Venter nr 2 :) Terminen er 12 februar. Var til min årlige sjekk hos GYN når hun fant ut at det ligger noe inni livmoren min. <3 Måtte ta en test når jeg kom hjem, den var positiv etter 3 sekunder.. :)  Var da 5+2 :) Er idag 6+4 uker og sliter med ekstrem kvalme, har til og med spydd de siste dagene :( Sliter med å finne mat som frister, klarer kun havrefras med sukker og melk om dagen, og i bittesmåe porsjoner..

Hva spiser dere som også er kvalme??

Skal forresten ta innv. UL igjen når jeg er 8+3 ;)

Endret av *Lykkeliten*

Annonse

Jeg har også lyst å begynne å handle, men jeg tenker jeg venter litt. Jeg har ikke vært til legen en gang. Men endelig begynner symptomene å komme for fullt :) I dag morges var jeg så kvalm at jeg kastet opp. Veldig slitsomt, men nå føler jeg meg ihvertfall gravid :)

Har bestilt en hvit ull/fleece heldress på sparkjøp i str 50 til halvpris med tanke på at jeg skal gi den bort til venninna mi som skal ha smått i høst.. Men jeg mistenker at jeg beholder den selv til slutt.. ;) JA det klør i fingrene her og!

Det går litt bedre med kvalmen nå, eller er det fordi jeg lærer meg å leve med det? Har ikke vært SÅ kvalm igår og idag.. :)

Hopper inn her også jeg :)

Usikker på termindato, da jeg får opp alt fra 27. februar til 2.mars :wub:

Gleder meg veldig til tiden fremover, mistet i SA uke 6+0 i januar, så nå håper jeg virkelig at det går bra denne gang.

Er i uke 5 nå, 4+1 :wub:  ingen barn fra før så ønsket er sterkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...