Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper det går bra denne gangen da!! Jeg tenker på å få en legetime snarest. Var innlagt på sykehus med magesmerter forrige måned, da jeg ikke var gravid. De fant ikke ut av hva som forårsaket de, men jeg måtte ta kontakt med lege om de kom tilbake. Så for to dager siden begynte jeg å kjenne de igjen, spesielt ved samleie.. Det burde vel ikke være sånn?

Fortsetter under...

Har dere bestilt legetime? Går dere til både lege og jordmor eller annenhver?

Jeg var hos lege på mandag og ble henvist til tidlig ul :) men blodprøver å slikt venter jeg med til jeg er minst 8 uker :) vet ikke hvordan det blir med lege og jordmor, annenhver gang kanskje?

Har lege time om 14 dager , da er jeg ca 8-9 uker på vei . Tror det er vanlig. Kommer nok til og oppsøke jordmor også etter hvert . Hadde god utbytte av det sist . I og med at jeg er 40 vil jeg også få ultralyd i uke 12 . Det er liksom da det går opp for meg at det er et lite liv der :)

Annonse

Hei:) Nå tar jeg meg en velfortjent sommerferie etter 6 eksamener.. Og i dag har jeg hatt masse graviditetssymptomer; kvalm, svimmel, hodepine, sulten og ekstremt trøtt. Skal til legen i morgen for å få det ordentlig bekreftet at jeg er gravid.. Etter mine beregninger så skal jeg være 5+5, men jeg syns at jeg kjenner graviditeten veldig godt, er ikke det tidlig ?

Føler ikke at det var slik sist. Noen andre som føler seg veldig gravide allerede nå? :blink:

Jeg har samme symptomene bortsett fra kvalmen, men den kommer vel snikende etterhvert :P Har vært ekstreemt ustabil med tanke på humøret. Griner av alt! :huh:

Annonse

Hei dere er det noen som har kontroll på å regne uker her, jeg har en app og den sier uke 7 men i parentes står (6+0) er jeg i uke 7 eller 6 da? Hadde siste mens 28 april, og termin 2 feb. Ble så usikker nå, jeg har jo bestilt 7 ukers kontrollen denne uken som kommer, litt flaut om jeg bare er i 6 ;)

Hei dere er det noen som har kontroll på å regne uker her, jeg har en app og den sier uke 7 men i parentes står (6+0) er jeg i uke 7 eller 6 da? Hadde siste mens 28 april, og termin 2 feb. Ble så usikker nå, jeg har jo bestilt 7 ukers kontrollen denne uken som kommer, litt flaut om jeg bare er i 6 ;)

da er du 6 uker og null dager ut i svangerskapet, men fra 6+0 starter du på uke 7....skjønner:)?

Jeg hadde også siste mens 28 april, og er 6+0 i dag, men min termin har blitt regnet til 7 februar? Hvorfor er det så stor forskjell mellom oss?:)

Flere av dere som IKKE har vonde/ømme/voksende pupper enda?? Har ALLTID fått det umiddelbart tidligere, men denne gangen er det enn så lenge helt fraværende. Merkelig. Men det skal jo sies at jeg har mista 4 ganger før og da, så kanskje man skal ta dette som et positivt tegn ? haha :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...