Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin 03. februar her. Håper den er nogelunde rett. Sist fikk jeg tilbake stilt termin med 3 uker . fødte 2 uker før . og jobbet nesten fult helt til permisjon. Følte meg litt snytt når nav trakk tilbake de 14 dagene . Denne gangen kommer jeg nok til og ta høyde for en tidligere fødsel. I min fam er vi kjent for og føde før termin. selv kom jeg 5 uker før .

Hei:) Nå tar jeg meg en velfortjent sommerferie etter 6 eksamener.. Og i dag har jeg hatt masse graviditetssymptomer; kvalm, svimmel, hodepine, sulten og ekstremt trøtt. Skal til legen i morgen for å få det ordentlig bekreftet at jeg er gravid.. Etter mine beregninger så skal jeg være 5+5, men jeg syns at jeg kjenner graviditeten veldig godt, er ikke det tidlig ?

Føler ikke at det var slik sist. Noen andre som føler seg veldig gravide allerede nå? :blink:

Annonse

Trist å høre Krepsen79. Når jeg leste dine innlegg over her, så tenkte jeg: hei, dette er jo nesten meg... Jeg er også kreps79 og har hatt fryseforsøk med styrt syklus. Går på progynova og utrogestan. Testet positivt og foreløpig termin 4.februar 2014. Ble veldig bekymra når du skrev at det var kjemisk graviditet, hvordan fant du ut det? Tok du blodprøve, eller ble ny graviditetstest negativ etter noen dager?

Det som jeg kjenner er at det strekker som bare juling der nede, og trøttheten og matlysten har tatt meg :P var hos legen i dag og han henviste meg til tidlig ul :) blir vel rundt uke 7/8 tenker jeg :) krysser fingrer og tær for alt går bra denne gangen! :)

Jeg er akkurat 5 uker på vei og har termin 5.2 :-) kjenner også mye strekking akkurat som deg, 1.gangsprøver. Får noen skikkelige "tak" og menslignende smerter noen ganger i løpet av dagen, ofte litt kraftigere på kvelden.. Ellers kjenner jeg ikke stort annet enn ømme pupper og litt mindre matlyst :-P er overhodet ikke interessert i sjokolade lenger.. Jeg som egentlig er et sjokoholikervrak! Hvordan er dere andres symptomer så langt?

Hei! Da er jeg tilbake på BIM, etter ett opphold på 6år! :)

Vi er nå klare for å få nr 2, og har akkurat gjennomført vår første pp, og i dag testet jeg positiv. (Ja, jeg vet jeg er heldig) :P Ifølge terminkalkulator har vi termin 7.februar 2014 :wub:

Annonse

Jeg tror jeg hører til her inne :) Testet svakt positivt både i morges og i ettermddag (12 dpo). Har en CD digital liggende som jeg tar i morgen. Eller kanskje det er lurere å vente til IKM på fredag?

I følge appen på mobilen min så har jeg termin 13. februar.

Når tenker dere å gå til legen første gang?

Jeg har allerede vært i kontakt med Medicus for å ta hcg-prøve. Men det er fordi jeg har 4 SA/MA bak meg og derfor følges opp nøye.. Slik at et stakkars hjerte kanskje kan få litt mer ro :)

Og jeg er i dag 4+5 forresten :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...