Gå til innhold

To strek på Rfsu test-- men forsvant etter en stund!??

Anbefalte innlegg

Hallo... Lurer på om noen av dere har opplevd det samme og vært gravid...

Tok en test i måress, er 11 dpo, fikk tydelig to steker, (teststreken var rosa, men tydelig!)

Men etter en stund, er ikke helt sikker på akkurat hvor lenge, kom streken bort... Kan ha vært etter ca 20 min...

Er det noen adre som har opplevd dette og vært gravid..?

Har veldig ømme brystvorter, og en slags mensmurring, og det kan vel være graviditetstegn??

Takker for svar, er velig spent...

Fortsetter under...

Blææææ!!!!

Tok ny test i dag, den var helt hvit!! Ikke antydning til noe skygge en gang selv hvor mye jeg gransket den!

Dette var skikkelig nedtur,gitt!!

Mister troen på at jeg noen gang kommer til å få til en ny baby.. :(

Kan vel sikkert forvente meg en supermens de nermeste dagene....

Eneste håp jeg har er at jeg ikke testet med morgenurin i dag, men det skulle vel egentlig ikke spilt noen rolle, siden det var to dager siden jeg fikk utslag på testen...?????

Huff og huff... Det skal ikke være greit å være prøver, gitt!!

Å, det var rart! Nei, det er ikke så lett dette her.. Håper mens ikke kommer! og at du får positivt utslag på neste test! Håpet er ikke ute før tanta har kommet!

Hvor lenge har dere prøvd?

Må ikke gi opp! Det er ikke et spørsmål om det skjer men NÅR det skjer;)

Ja, ikke lett å forstå seg på gitt. Har prøvd i 8mnd nå.. Har PCOS, og med førstejenta tok det 1,5 år før det klaffet.. Får bare prøve å tenke at det ikke var meningen at det skulle bli vår tur denne gangen... Når det fndelig blir det er jeg sikker på at jeg blir kjempeglad for at det var akkurat den babyen jeg fikk. :)

Men du har rett i at håpet ikke er ute før tanta kommmer, har et ørlite håp fortsatt.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...