Mottivert Skrevet 27. mai 2013 #1 Skrevet 27. mai 2013 Har tatt kikkhuls op for 3 uker siden, og alt gikk slik det skulle. Ble litt overasket da legen sa at det var bare å dra hjem å prøve å bli gravid. Har ikke lest så mye om dette, men har forstått at det er mange som klarer å bli gravid naturlig eller op. Litt rart at jeg tenkte, hjelp skal vi gjøre dette alene nå... Blir vel slik når man er i ivf karusellen, og alt blir styrt av legene. Men det er en god følelse å være prøvere uten medesiner, og vi er kjempe forelsket for tiden, et stort pluss Hehe, skal igang med nytt ivf til høsten om dette ikke ordner seg selv. Jeg prøver å være rolig i forhold til å håpe å tro for mye, men det er ikke alltid like lett. Er det noen som har erfaringer med dette? Noen som har noen gode råd i denne prøve perioden? Jeg er villig til å prøve det meste nå... Har tenkt på akupungtur, trener regelmessig, og prøver å spise så fornuftig som mulig. Jeg tar i mot alle gode råd om noen har
klishe89 Skrevet 27. mai 2013 #2 Skrevet 27. mai 2013 Er visst mange som blir gravide etter laparoskopi så det er bare å prøve. Er ikke så mye annet å gjøre enn å leve normalt, huske å ta folat og andre vitaminer. Helst kutte alkohol, røyk og andre "uvaner" Trening er lurt og også å spise sunt. Høres ut som du har det på plass!
Mottivert Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2013 Takk for svar alkohol har det blitt lite av i det siste, måtte ned noen kg før op og da kuttet jeg all unødvendige kalorier. Så er fakktisk blitt en vane å la vær Da kom jeg også inn i en fin rutine med treningen, å dette er jo den beste motivasjonen man kan få Tror man kan klare å holde seg unna det meste, å endre både kost og mer til for å lykkes med det som er et så stort ønske.
klishe89 Skrevet 27. mai 2013 #4 Skrevet 27. mai 2013 Takk for svar alkohol har det blitt lite av i det siste, måtte ned noen kg før op og da kuttet jeg all unødvendige kalorier. Så er fakktisk blitt en vane å la vær Da kom jeg også inn i en fin rutine med treningen, å dette er jo den beste motivasjonen man kan få Tror man kan klare å holde seg unna det meste, å endre både kost og mer til for å lykkes med det som er et så stort ønske. Så bra og så flink du er som klarer det Det er det ikke alle som gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå